VAB Банк упровадив нові комунікаційні ІТ-рішення
Впровадивши нові комунікаційні ІТ-рішення, VAB Банк підтвердив орієнтири на високі технології в рамках клієнтоорієнтованої стратегії. У 2010 році VAB Банк упровадив комунікаційні системи Microsoft Office Communication Server 2007 і MS Exchange Server 2010.
Програма Microsoft Office Communication Server 2007 являє собою додаток об'єднаних комунікацій. Система забезпечує можливість спілкування у режимі реального часу співробітникам, що перебувають у різних географічних зонах або часових поясах.
«За допомогою різних режимів зв'язку, включаючи обмін миттєвими повідомленнями, загальний доступ до робочого столу, голосовий та відеозв'язок для проведення різних конференцій і нарад, співробітники VAB Банку встановлюють більш ефективний формат спілкування із залученням необхідної кількості компетентних осіб до обговорення поточних питань або будь-якої назрілої проблеми. Це прискорює узгодження багатьох процедур, процесів та документів, і таку перевагу, до речі, одразу оцінили і підхопили в роботу різні бізнес-напрямки банку, завдяки чому суттєво прискорили прийняття своєчасних конструктивних рішень. Адже інтеграція програми з основними продуктами Microsoft Office (включаючи Word, Excel, PowerPoint і SharePoint Server) забезпечує кінцевим користувачам можливість вибору різних способів зв'язку з іншими користувачами напряму, залежно від контекстного завдання», – розповідає Андрій Коробка, Директор Департаменту інформаційних технологій VAB Банку. – Особливо підкуповує співробітників легкість використання системи. Будь-хто з регіональних директорів, не звертаючись за спеціальною підтримкою до ІТ-служби, може в будь-який момент зібрати онлайнову нараду зі своїми підлеглими, заощадивши при цьому час та гроші на поїздки в головний офіс».
За словами експерта, система швидко знайшла своє застосування і в роботі служби Сервіс-деск банку. Крім зазначених переваг основного функціоналу Microsoft Office Communication Server 2007, тут затребувані можливості чіткої персоналізації та інтеграції з Active Directory, за рахунок чого вдається швидко і точно ідентифікувати користувача.
У VAB Банку активно використовують можливості Microsoft Office Communication Server 2007 як альтернативу традиційній телефонії. Завдяки тісній інтеграції програми з корпоративними каталогами (MS Active Directory) можна легко і швидко знайти необхідну контактну інформацію про співробітника і миттєво зв'язатися з ним. Також у банку взяли на озброєння можливість використання системи для дистанційного навчання.
«Завдяки тому, що слідом за впровадженням Microsoft Office Communication Server 2007 банк перейшов на використання MS Exchange Server 2010, підвищився рівень персональних та колективних комунікацій у VAB Банку. У кінцевому підсумку це дає змогу швидко реагувати на запити ринку і вносити відповідні коригування в будь-який банківський продукт ще на стадії його розробки. Як результат, на ринок виходить актуальне і зважене нове рішення від VAB Банку з сильними конкурентними перевагами, яке максимально націлене на задоволення запитів з боку навіть найвимогливішого клієнта», – підсумував пан Коробка.