«У цілому попит на інвестиційні монети в Україні не має схильності до різких коливань, хоча особливий інтерес до золотих монет підтримується постійно. Тим паче, коли йде коригування вартості золота у світі, що ми й спостерігали останнім часом. Свого споживача поступово формує і сам український ринок з урахуванням зовнішніх чинників, і кожен окремий банк, що працює в цьому сегменті, розвиваючи асортимент своїх пропозицій. Адже інвестиційні монети – продукт, просування якого вимагає залучення клієнта в категорію цільової аудиторії за рахунок постійного інформування про переваги таких інвестицій. Зате з цим продуктом завжди дуже цікаво працювати, адже у кожної монети своя історія, цінність якої намагаються передати за допомогою тиражу і карбування провідні монетні двори світу», – розповідає Володимир Піщаний, Начальник Відділу операцій із банківськими металами VAB Банку.
На ринку інвестиційних монет VAB Банк працює з 2007 року. На сьогодні в його асортименті понад 220 позицій інвестиційних монет провідних монетних дворів світу.
За підсумками другого кварталу дохід від продажу інвестиційних монет у VAB Банку зріс порівняно з першим кварталом на 13%. При цьому частка продажу золотих монет у загальному обсязі реалізації інвестиційних монет збільшилася на 6,8%.