Для зручності харків'ян "МЕГАБАНК" додатково встановив три електронні термінали з прийому комунальних платежів
Кількість харків'ян, які користуються електронними терміналами обслуговування (m-box) для оплати комунальних послуг "МЕГАБАНКУ", постійно зростає. Як повідомила заступник Голови правління банку Вікторія Підгорна, за 5 місяців роботи терміналів кількість харків'ян, які ними скористалися, збільшилася в 10 разів (у лютому - 334 людини, у червні - 3 тис. 228 чоловік). З огляду на таку позитивну динаміку керівництво банку вирішило для більшої зручності своїх клієнтів розширити мережу таких терміналів. Зокрема, з 12 липня почнуть працювати ще три m-box за адресами: вул. Плеханівська, 73 (відділення "МЕГАБАНКУ" №82), пр. Гагаріна, 244 (відділення банку №89), вул. Миру, 5 (супермаркет "Таргет").
Довідка. 30 грудня 2009 р. ПАТ "МЕГАБАНК" встановило в Харкові перші електронні термінали самообслуговування, за допомогою яких харків'яни можуть, не відвідуючи відділень банку, сплатити за житлово-комунальні послуги, поповнити власні карткові й мобільні рахунки.
Термінали самообслуговування були встановлені в мережі супермаркетів "ЮСІ" за адресами: вул. Героїв Праці, 15; вул. Тракторобудівників, 108; вул. Людвіга Свободи, 30; вул. Світла, 19 та пр. Московський, 256.
Після кожного використання терміналу при оплаті комунальних платежів клієнт отримує чек, на якому надруковано спеціальний штрих-код. Наступного разу при оплаті послуг ЖКГ необхідно лише пред'явити рахунок до оплати, і він буде автоматично заповнений даними про останні нарахування харківських комунальних служб. Також рахунок сплати за комунальні послуги можна заповнити на сайті Єдиного розрахункового центру "МЕГАБАНКУ", а оплату здійснити в електронному кіоску.
2010-07-15