Сегментація клієнтів за рівнем ризику на кожному етапі стягнення заборгованості підвищує ефективність роботи з позичальниками, – стверджують у VAB Банку
Про результати ефективності впроваджень у напрямку роботи щодо стягнення заборгованості розповіла Директор Департаменту управління ризиками VAB Банку Олена Домуз на п'ятій банківській конференції «Управління ризиками роздрібного кредитування в Україні», яка пройшла у Києві 2–3 червня.
«В умовах кризи і за відсутності активних операцій особливо важливо було вийти на адекватний рівень результативності стягнення боргів у сегменті роздрібного бізнесу, що ми й зробили у VAB Банку. Для побудови ефективної системи стягнення ми використовували як людські ресурси, так і технічний потенціал банку. Зокрема застосовувалися статистичні методи побудови плану стягнення підрозділу для всіх етапів collection (soft, hard, legal), а також сегментація клієнтів за рівнем ризику (за допомогою інструмента SAS Miner) всередині кожного етапу. У результаті комплексу дій, спрямованих на підвищення результативності, ми перевиконали план на 21% за 5 місяців 2010 року», – зазначила Олена Домуз під час своєї доповіді «Робота з проблемною заборгованістю як інструмент управління ризиком».
Серед інших питань на конференції учасники обговорювали також можливості регулювання банківської системи на етапі виходу з кризи й перспективи розвитку роздрібного кредитування.
Довiдкова iнформацiя
На фінансовому ринку країни Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно з даними НБУ, входить до групи великих фінансових установ. Регіональна мережа Банку представлена 150 відділеннями в Україні. Акціонери VAB Банку – велика міжнародна компанія TBIF Financial Services B.V. (Амстердам, Нідерланди). Станом на 01.01.2010 р. регулятивний капітал Банку склав 1,195 млрд грн, обсяг чистих активів –7,3 млрд грн.2010-06-04