«Ми спостерігаємо прицільний зростаючий інтерес до всіх банківських продуктів. У пошуку необхідної інформації споживачі активно звертаються до нас як в режимі телефонних дзвінків, так і у формі письмових запитів через веб-сайт компанії. Усе це в сукупності свідчить на користь великого потенціалу використання альтернативних каналів продажів», – аналізує Олена Дмитрієва, Начальник контакт-центру VAB Банку.
Посилаючись на статистику аналізованих періодів, експерт констатує, що довіра населення до банківської системи за останні півроку суттєво зміцніла. Так, із початку поточного року спостерігається домінуюче високий попит на пасивні продукти VAB Банку: депозити, карткові та поточні рахунки. На сьогодні запити від власників платіжних карток становлять 75% від усіх звернень до служби підтримки.
«Значна заслуга в цьому розробників карткового продукту «Активні заощадження», які зуміли запропонувати споживачеві банківських послуг цікавий, своєчасний і дуже затребуваний продукт. До того ж в аналізований період банк приділяв велику увагу зарплатно-картковим проектам, у рамках яких були популяризовані можливості використання платіжних карток», – пояснює Олена Дмитрієва.
Внаслідок оздоровлення економіки, зазначає експерт, збільшилася кількість запитань щодо переказів грошових коштів як по Україні (+41%), так і за кордон – більш ніж у 3 рази.
У травні з відновленням кредитування споживач також почав активніше цікавитися можливістю оформлення позик. Усього з початку поточного року до контакт-центру надійшло понад 75 тисяч звернень.