Райффайзен Банк Аваль розширив перелік компаній, на користь яких клієнти банку можуть здійснювати платежі через мережу центрів самообслуговування.
Відтепер до переліку цих компаній також включено:
—ВАТ СК «Універсальна»;
—ТОВ «Гербалайф Україна»;
—ДП «Фаберлік — Україна».
Сплатити за послуги та продукцію цих та інших компаній клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть по всій території країни через більш ніж 420 центрів самообслуговування банку.
У центрах самообслуговування Райффайзен Банку Аваль власники платіжних карток можуть скористатися також наступними послугами:
—миттєве поповнення рахунків мобільних телефонів операторів Київстар, МТС, Beeline та Life;
—здійснення платежів за комунальні послуги, Інтернет та телефонію, навчання, страхові платежі та платежі за будь-які інші послуги;
—поповнення депозитних рахунків;
—погашення кредитів, наданих фізичним особам;
—встановлення автоматичного щомісячного переказу коштів на оплату послуг компаній (комунальні платежі, кабельне телебачення, Інтернет тощо);
—миттєвий переказ коштів із однієї на іншу платіжні картки (АТМ-Експрес);
—замовлення послуги «М-банкінг» для отримання оперативної інформації про рух коштів по картковому рахунку у вигляді SMS-повідомлень на мобільний телефон клієнта;
—миттєве поповнення карткового рахунку готівкою та отримання готівки;
—формування виписки по картковому рахунку, вкладу або кредиту.
Таким чином, клієнти банку мають додатковий зручний доступ до банківських послуг. Для здійснення потрібної послуги клієнту потрібно лише декілька хвилин, до того ж скористатися нею можна у найбільш зручний час — більшість центрів самообслуговування Райффайзен Банку Аваль працюють цілодобово.
Детальну інформацію про центри самообслуговування, їхні адреси та інструкції щодо здійснення операцій розміщено на корпоративному сайті Райффайзен Банку Аваль (www.aval.ua) у розділі: «Відділення, банкомати і центри самообслуговування/Центри самообслуговування».
2010-04-14