Інформаційний центр Кредитпромбанку став кращим в Україні
Оцінка проводилася на підставі запису розмов таємного покупця з операторами за п'ятьма групами характеристик. Критерії оцінки включали в себе всі ті моменти, які є найбільш важливими для клієнтів під час спілкування з оператором контакт-центру банку, а саме: ввічливість, темп розмови, грамотність та культура мови, зрозуміле пояснення, надання коректної і достовірної інформації, активність позиції оператора. До того ж, для мінімізації людського чинника, оцінка проводилася на підставі трьох записів різних операторів кожного з контакт-центру.
В даний час на досить насиченому ринку банківських послуг роль контакт-центру банку складно переоцінити. Саме така висока оцінка рівня телефонного обслуговування стала ще одним підтвердженням того, що інформаційний центр Кредитпромбанку є компетентним та надійним фінансовим помічником для своїх клієнтів у вирішенні багатьох питань.
«Досягти таких високих результатів, безсумнівно, вдалося завдяки професійній та злагодженій роботі всієї команди», - зазначила начальник інформаційного центру Ірина Семенець.
Зі слів директора департаменту розвитку каналів продажів Віталія Шулепова, банк позиціонує інформаційний центр перш за все як інструмент для вибудовування взаємин з Клієнтом і зручний канал продажів банківських продуктів. Приділяючи особливу увагу якості обслуговування та рівню сервісу для Клієнтів, тільки за останній рік у контакт-центрі були впроваджені новий програмно апаратний комплекс, CRM-система, з'явилася можливість замовлення багатьох банківських продуктів. Сьогодні, звернувшись до контакт-центру банку за телефоном 0-800-507-909, клієнти можуть бути впевнені, що їх чекає не тільки якісне і комфортне обслуговування, а й оптимальне вирішення усіх питань.
2010-04-02