У рамках проведеного асоціацією дослідження під виглядом умовної фізособи, яка не є клієнтом банку, експерти зверталися до call-центру фінансової установи і ставили запитання щодо умов розміщення вкладу. Упродовж 3-5 хвилин оператор повинен був надати необхідну інформацію в доступному викладі. Усі діалоги фіксувалися, групувалися, і потім експертна рада УАДМ виставляла свої оцінки за затвердженою шкалою критеріїв, на які, як правило, орієнтується потенційний вкладник у своїх очікуваннях щодо спілкування з оператором call-центру банку. За підсумками дослідження було складено рейтинг фінансових установ за якістю телефонного обслуговування.
Серед критеріїв оцінювання експерти враховували такі важливі для споживача банківських послуг моменти консультацій, отриманих у телефонному режимі, як ввічливість, темп розмови, грамотність, культура мовлення оператора, зрозуміле пояснення, надання коректної та достовірної інформації тощо
«Забезпечення виключно високоякісного сервісу на ринку банківських послуг – один із пріоритетів для VAB Банку в політиці налагодження взаємин зі своїми клієнтами і одна зі складових бренду VAB. Компанія приділяє цьому особливу увагу, постійно впроваджуючи нові технології, які дозволяють удосконалити обробку запитів, що надходять у call-центр. Однак високих експертних оцінок ми змогли досягти насамперед завдяки нашим операторам, які усвідомлюють ступінь особливої відповідальності покладених на них очікувань як з боку компанії, так і з боку клієнта», – сказав Володимир Язовицький, Національний директор з продажу VAB Банку.