"МЕГАБАНК" постійно підвищує кваліфікацію своїх співробітників
Співробітники всіх регіональних підрозділів ПАТ "МЕГАБАНК" на початку лютого 2010 р. пройшли програму навчання за напрямком ефективного спілкування з клієнтами. Тренінг проводився в Головному управлінні банку в м.Харкові. Про це повідомив начальник управління банківських послуг Андрій Онопко.
За його словами, цей семінар дозволив спеціалістам банку, які безпосередньо взаємодіють з клієнтами, отримати додаткові навички в переговорному процесі. Отримані під час навчальної програми знання допоможуть банківським працівникам стати ще ближчими до своїх постійних та потенційних клієнтів. Банк постійно піклується про підвищення кваліфікації своїх співробітників і регулярно реалізує такі програми.
Довідка. Кількість співробітників "МЕГАБАНКУ" на 1 лютого 2010 р. складає 1 628 чоловік, з них близько 70% задіяні у сфері безпосередньої роботи з клієнтами.
"МЕГАБАНК" надає фінансові послуги корпоративним і приватним клієнтам, діє на ринку банківських послуг з 1990 р. Регіональна мережа банку нараховує 193 підрозділи в 25 регіонах України. Послугами банку користуються майже 360 тисяч клієнтів, у тому числі 97 тисяч одержувачів пенсії та інших видів соціальних виплат.
Джерело: МЕГАБАНК
2010-02-10