«Динаміка однозначно позитивна, оскільки свідчить не лише на користь зростаючого попиту у даному сегменті, а й власне перспектив розвитку цього ринку в цілому. Попри те пікові навантаження реалізації показові для українського споживача, котрий все ще схильний придбавати монети не з метою інвестування, а у якості неординарного подарунка до свят. Інвестиційний функціонал цього інструменту запотребований лише частково. Тоді як у світовій практиці це дуже активний сегмент з точки зору довгострокового розміщення грошей», – зазначив Володимир Піщаний, Начальник Відділу операцій з банківськими металами VAB Банку.
За словами експерта, виокремити якусь одну категорію монет, яка користувалася найбільшим попитом протягом 2009 року, не можна. Уподобання клієнтів зазвичай формувалися за рахунок тематики монет. Наприклад, напередодні новорічних свят високим попитом користувалася серія прямокутних золотих та срібних монет «Рік Тигра» (Ліберія). Стабільно високим попитом і зараз користуються монети Пертського монетного двору (Австралія) із серії «Місячний календар». Привертає увагу й серія монет чеканки Королівського монетного двору Великобританії до 50-річчя випуску першого «Міні Купер» (Mini-Cooper).
Напередодні Дня Святого Валентина й наступаючого 8-го Березня підвищеним попитом користуються срібна монета «Кохання», виготовлена Монетним двором Нової Зеландії, та невеликі (1/10 тройської унції) платинові монети із серії «Відкрий Австралію» Пертського монетного двору (Австралія) із зображенням квітів. Та більшість клієнтів, здійснюючи свій передсвятковий вибір, зазначають, що асортимент монет, запропонований VAB Банком, дозволяє імпровізувати і не обмежуватися лише цими позиціями.