Інформаційний центр Кредитпромбанку - надійний фінансовий помічник
Чи часто Вам доводиться звертатися в банк за необхідною інформацією за допомогою телефону? Така потреба виникає як у потенційних, так і в існуючих клієнтів банку неодноразово. І подальші відносини з банком багато у чому залежать від якісного та швидкого обслуговування саме в контакт-центрі, роль якого на досить насиченому ринку банківських послуг важко переоцінити.
У 2009 році функціональність інформаційного центру Кредитпромбанку була істотно розширена. Сьогодні, зателефонувавши за номером 0-800-507-909 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні), клієнти можуть отримати допомогу в підборі оптимального виду депозитного вкладу, виборі платіжної карти, зручного виду і способу грошового переказу. Фахівці контакт-центру оперативно нададуть інформацію про проведення акційних програм і спеціальних пропозицій Кредитпромбанку, допоможуть вибрати відділення для обслуговування або найближчий банкомат. Власники платіжних карток можуть дізнатися про стан карткового рахунку, заблокувати платіжну картку в разі крадіжки або втрати, змінити ліміт на операції за платіжними картками та ін. І це далеко не повний перелік послуг, що надаються інформаційним центром (з повним списком можна ознайомитися на сайті банку).
У жовтні 2009 року впроваджена послуга «call-back»: клієнт на сайті банку може оформити запит на зворотній зв'язок, після чого фахівці інформаційного центру в оперативному режимі зв'язуються за вказаним номером у зручний для клієнта час.
Зі слів директора департаменту розвитку каналів продажу Віталія Шулепова, у другому півріччі 2009 року в інформаційному центрі Кредитпромбанку була успішно впроваджена послуга оформлення у телефонному режимі або на сайті банку заявок на різні банківські продукти та послуги: депозитні вклади, тарифні пакети для фізичних осіб, випуск та перевипуск платіжних карток, придбання інвестиційних монет, зливків банківських металів, страхових полісів, заставного майна та ін. Такий сервіс дозволяє клієнтам заощаджувати свій час, а також отримувати бонус у вигляді знижок на оформлення продуктів або бонус за депозитним вкладом до 0,7%.
«Про ефективність та потребу клієнтів у таких нововведеннях можуть говорити показники об’єму продажу через інформаційний центр, розмір якого для деяких продуктів сягає 40%», - відзначив банкір.
Особливу увагу Кредитпромбанк приділяє якості обслуговування клієнтів, для чого на сайті банку були спеціально розроблені інтерактивні форми зворотного зв'язку, за допомогою яких клієнти можуть оцінити якість обслуговування фахівцями інформаційного центру.
Формуючи відносини довгострокового та взаємовигідного співробітництва, інформаційний центр Кредитпромбанку прагне стати компетентним та надійним фінансовим помічником для своїх клієнтів у вирішенні багатьох питань, а також основним каналом зв’язку клієнта з банком, незалежно від регіону або точки продажу, де він обслуговується.
Джерело: Кредитпромбанк
2010-02-10