Для налагодження ефективного процесу виплат соціальних допомог: у Мінсоцполітики розробили проєкт «Електронний кабінет банку»
- Джерело: МІНСОЦПОЛІТИКИ
У Мінсоцполітики розпочали процес долучення банківських установ, а також «Укрпошти» до тестування «Електронного кабінету банку та Укрпошти» на Соціальному веб-порталі електронних послуг Мінсоцполітики.
Проєкт реалізується у співпраці з Міністерством соціальної політики та ДП «Інформаційно-обчислювальний центр» для співробітників уповноважених банків, які займаються виплатами державних соціальних допомог і мають технічну можливість використовувати функціонал «Електронного Кабінету банку». Впровадження проєкту спрямоване на прискорення та автоматизацію процесів виплат соціальних допомог для громадян, які їх потребують, що є одним із ключових напрямків роботи Мінсоцполітики.
На сьогодні виплати соціальної допомоги здійснюються за участі соціальних працівників, які передають виплатні дані банківським установам (наприклад, на USB-носіях). Це потребує значного часу, оскільки банки перевіряють інформацію у відповідних реєстрах, що уповільнює процес. Через відсутність повної автоматизації він поки залишається недостатньо ефективним.
Як проєкт «Електронний кабінет банку» спростить доступ до виплат людям
З новим функціоналом Кабінету банку процес виплат соціальних допомог стане значно простішим, адже обмін виплатними відомостями відбуватиметься онлайн. Це дозволить не лише автоматизувати та прискорити обробку та верифікацію даних людей, які потребують виплат, але й зробить процес виплат державних соціальних допомог ефективнішим.
Електронний кабінет банку вже доступний для тестування на Соціальному веб-порталі електронних послуг Мінсоцполітики (https://elcab.ioc.gov.ua/welcome ) для банків.
Які можливості надає Електронний кабінет банку для органів соціального захисту населення (ОСЗН)
- можливість передання електронних виплатних відомостей від органів соціального захисту населення до банків;
- формування та передача виплатних відомостей із обов'язковим використанням посадового кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Для початку роботи в Електронному кабінеті банку потрібно:
- перевірити наявність укладеного договору про надання послуг у сфері інформатизації з ДП ІОЦ;
- надати відповідні сертифікати підпису та шифрування, які будуть завантажені до програмного забезпечення для надання доступу — на електронну адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Як увійти до Електронного кабінету банку:
Перейдіть за посиланням та оберіть роль «Спеціаліст банку», використовуючи ваш посадовий КЕП для доступу.
Із додатковими питаннями звертайтеся до керівниці відділу супроводу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери: Кириліченко Аліни Вікторівни
тел. (044) 494-19-37
Електронна пошта -