Новини фінансового сектору

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ КРИТИЧНО ВАЖЛИВИХ ПІДПРИЄМСТВ: АЛГОРИТМ ДІЙ

  • Джерело: МІНЕКОНОМІКИ

На час воєнного стану Уряд запровадив систему бронювання для забезпечення безперебійної роботи органів державної влади, місцевого самоврядування та критично важливих підприємств. Ця система дозволяє ключовим працівникам отримати бронювання.

Алгоритм бронювання за списками військовозобов’язаних (Порядок № 76)

Для державних органів:

  1. Подання списків та довідки до Міноборони (або СБУ чи Служби зовнішньої розвідки) для погодження.
  2. Погоджені списки передаються до Мінекономіки для прийняття рішення про бронювання.
  3. Мінекономіки перевіряє списки, приймає рішення про бронювання і надсилає його до Міноборони та державного органу.
  4. Державний орган видає працівнику витяг з наказу Мінекономіки про бронювання і надсилає повідомлення до ТЦК та СП.

Для підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності:

  1. Подання пропозицій щодо визначення підприємства критично важливим до відповідного державного органу.
  2. Погодження Міноборони списків військовозобов’язаних працівників підприємства.
  3. Погоджені списки подаються до Мінекономіки для прийняття рішення про бронювання.
  4. Мінекономіки перевіряє списки, приймає рішення про бронювання і надсилає його до Міноборони та державного органу.
  5. Підприємство видає працівнику витяг з наказу Мінекономіки про бронювання і надсилає повідомлення до ТЦК та СП.

Алгоритм бронювання через Портал Дія (Порядок № 76)

  1. Внесення інформації про підприємство через Портал Дія.
  2. Мінекономіки перевіряє інформацію та формує Єдиний перелік.
  3. Підприємство подає через Портал Дія список військовозобов’язаних працівників.
  4. Автоматичне звіряння даних про військовозобов’язаних.
  5. Автоматичне надання бронювання у разі відповідності даних.
  6. Формування витягу про бронювання засобами Порталу Дія.

Алгоритм визначення підприємства критично важливим (Порядок № 76)

  1. Відповідність підприємства не менше ніж трьом критеріям (сума податків, надходжень, стратегічне значення, рівень середньої ЗП, відсутність заборгованості тощо).
  2. Спрощений порядок для певних підприємств (паливно-енергетичний комплекс, управителі будинків, медіа, міжнародні перевезення).

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ