У Райффайзен Банку Аваль розпочав роботу Центр цілодобової підтримки за послугою еквайрингу
Київ. 26 січня. — У Райффайзен Банку Аваль розпочав роботу Центр цілодобової підтримки за послугою еквайрингу (ЦЦП). Відтепер клієнти банку, які користуються цією послугою, можуть оперативно отримувати допомогу та фахову консультацію спеціалістів Райффайзен Банку Аваль.
Зателефонувавши до ЦЦП, представники торгово-сервісних підприємств — клієнтів банку можуть отримати наступну допомогу:
- завершення операції за кодом 120 (ліміт POS-терміналу, який встановлюється банком-еквайром для безпеки проведення операцій із використанням банківської платіжної картки) або, за необхідності, здійснення перевірки платіжної картки;
- вирішення технічних проблем, а саме: консультації щодо користування терміналом, допомога у разі виникнення проблем під час проведення операції та, у разі необхідності, оформлення заявки на виклик технічного фахівця;
- отримання консультацій щодо обслуговування власників платіжних карток.
У подальшому Райффайзен Банк Аваль планує розширювати спектр послуг, які надаватиме ЦЦП, про що буде повідомлено додатково.
Телефони Центру цілодобової підтримки за послугою еквайрингу: 0-800-500-738 (цілодобово, безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні) або 044-495-91-91. Отримати консультації спеціалістів Райффайзен Банку Аваль за послугою еквайрингу, оформити заявку та проконтролювати статус її виконання можна також, надіславши лист на електронну адресу:
2010-01-26