Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть дізнатися про наявність у відділенні банку своєї нової платіжної картки через Інформаційний центр
Райффайзен Банк Аваль запровадив новий сервіс для клієнтів, яким випускаються нові платіжні картки.
Відтепер дізнатися про наявність у відділенні банку своєї нової платіжної картки та ПІН-конверту до неї клієнт може через Інформаційний центр Райффайзен Банку Аваль за одним із телефонних номерів: 0-800-500-500 — для дзвінків по Україні (безкоштовно зі стаціонарних телефонів); +38044-490-88-88 — для дзвінків по м.Києву та з-за кордону; 521 — для клієнтів мобільного оператора МТС (Jeans).
Нагадаємо, що через Інформаційний центр Райффайзен Банку Аваль також можна:
- заблокувати платіжну картку в разі її втрати або крадіжки;
- змінити обмеження на проведення операцій по картковим рахункам;
- підключити/відключити послуги «Мобільний банкінг», «Онлайн-виписка по картковому рахунку», змінити умови користування послугою Direct Debit;
- зробити запит щодо вилучених банкоматами карток;
- отримати інформацію щодо:
- історії, розвитку банку та його досягнень;
- розташування відділень, банкоматів, центрів самообслуговування;
- курсів валют НБУ та у відділеннях Райффайзен Банку Аваль;
- акцій та нових пропозицій банку для клієнтів — фізичних осіб;
- тарифів банку на послуги для населення;
- стану карткового рахунку (зарахування та списання коштів);
- шляхів розв’язання спірних операцій по картковим рахункам;
- умов відкриття та обслуговування карткових, поточних, депозитних та кредитних рахунків;
- наявності грошових переказів «Аваль-Експрес» від юридичних осіб.
2010-01-21