«UnexBank» приєднується до кампанії із захисту прав споживачів
Раді повідомити, що від сьогодні банк став партнером Всеукраїнської інформаційної кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права».
Кампанію проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини з метою покращення обізнаності громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Голова Правління «Юнекс Банк» Дзятко Дмитро, також наголошує, що умови надання фінансових послуг у банку завжди були і будуть прозорими, а інформаційна підтримка щодо популярних питань та проблематик фінансових послуг є першочерговою метою комунікації у соціальних мережах та інших каналах зв’язку.
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України.
Зазначимо, що Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».
Споживачі фінпослуг будуть більш захищені.