Укрпошті, Ощадбанку і Приватбанку варто об'єднатися для створення єдиної платформи
На тлі гучного ребрендингу Укрпошти і масового оновлення відділень Ощадбанку виникає питання про доцільність модернізації цих держпідприємств.
Про це заявив в ході обговорень конференції FinSales 2017 директор Агентства індустріального маркетингу Юрій Щирін.
За його словами, з огляду на прагнення Ощаду перенести всі платежі в онлайн при цільовій аудиторії 60+, представники якої в житті не відкривали вікно браузера, а також впровадження Укрпоштою послуги “Мобільний листоноша” для клієнтів, які обслуговуються у відділеннях сільскої місцевості, 80% з яких не комп’ютеризовані і не мають виходу в інтернет, виникає питання про доцільність такого стратегічного планування.
При цьому, з його слів, замість песимістичних прогнозів для кожної з цих структур, їх можна розглянути в якості компонентів єдиної фінансової екосистеми.
“Укрпошті, Ощадбанку і Приватбанку варто об’єднатися для створення єдиної платформи з власним еквайрингом, яка могла б служити в якості маркетплейса для надання комбінованих послуг для населення”, – сказав Щирін.
На його думку, ребрендинг Укрпошти, який передбачає створення майданчика для продажу фінансових послуг, приречений на фіаско. Щирін вважає, що замість впровадження фінансового сектора в свою структуру, компанія могла б використовувати свої логістичні канали для доставки товарів і послуг, які могли б закуповуватися на новоствореній платформі.
“Ця екосистема могла б стати ігровим полем як для приватного, так і для державного бізнес-сектора”, – підсумував експерт.