Ощадбанк йде в онлайн
Ощадбанк ставить перед собою завдання змінити ставлення та підходи до клієнта. Це стосується не тільки фізичних осіб, але і компаній. Новий формат роботи банку: переводити клієнта в онлайн, збільшувати частку онлайн-платежів, особливо це стосується розрахунків за комунальні послуги.
Про це на спеціалізованій конференції FinSales 2017 розповів Заступник Голови Правління Ощадбанку Антон Тютюн.
«Ощадбанк серйозно працює над розширенням онлайн-послуг юридичним особам, реалізовано проекти з Макдональдс і Київським метрополітеном. Працюємо з WOG над проектом, який дозволить розраховуватися на автомобільних заправках за допомогою смартфона, – каже Тютюн. – Перші позитивні результати показала робота відділень банку нового формату. Зараз в мережі Ощадбанку 12% відділень нового формату, на них припадає 24% всіх клієнтів банку. Результати роботи нових відділень на 33% кращі, ніж старих».
За словами Заступника Голови Правління Ощадбанку, загальний тренд для банку – переорієнтація з транзакційних операцій на роботу з клієнтами, консультування і навчання клієнтів, інформування про продукти та послуги.
«Ощадбанку вдалося перевести в онлайн понад 1 млн клієнтів. Раніше через касу проходило 100% платежів, а зараз близько 50% оплати за комунальні послуги проводиться в режимі онлайн. Є регіони, де 70-80% клієнтів користуються онлайн. Разом з тим банк розвиває мережу відділень з урахуванням потреб людей з обмеженими можливостями. У 2017 році кількість таких відділень збільшиться до 575», – зазначив Тютюн.