ПриватБанк планує розширити надання низки соцпослуг
Державний “ПриватБанк” планує розширити співпрацю з урядом у наданні на базі платформи “Приват24” низки соціальних послуг, повідомив глава фінустанови Олександр Шлапак.
“ПриватБанк на сьогодні є одним з лідерів так званого “цифрового банкінгу”, ми багато років поспіль надаємо послуги, аналогів яким немає в інших країнах. Ми зараз намагаємося переконати уряд у тому, що державні банки в змозі, і повинні виступити агентами держави в наданні державних послуг, у кредитуванні, і в багатьох державних програмах”, – сказав він.
Глава банку при цьому зазначив, що деякі з таких сервісів вже є реалізованими, в тому числі комунальний кабінет, через який всі, хто працює з мобільним додатком “Приват24”, можуть сплачувати будь-які комунальні послуги.
ПриватБанк також реалізував перший студентський електронний квиток і отримав запити від багатьох навчальних закладів на втілення аналогічної ініціативи.
Крім цього, додав О.Шлапак, банк веде переговори з Львівською міською адміністрацією про створення першої цифрової картки городянина і анонсував сервіс щодо отримання субсидій.
“Для того, щоб цей сервіс був реалізований (отримання субсидій – ред.), необхідні інформаційні мости між ПриватБанком, Міністерством соціальної політики і Пенсійним фондом. Зараз такі переговори ведуться, відповідне доручення прем’єр-міністру я вже подав. Я впевнений, що обмін такою інформацією допоможе уряду надавати субсидії набагато швидше, якісніше, і не надавати їх тим, хто не повинен їх отримувати”, – сказав глава фінустанови.