Приватбанк виявив за місяць 4,5 тисячі шахрайських операцій
Приватбанк у лютому 2017 року запобіг 4,5 тис. шахрайських операцій і повернув клієнтам 24,3 млн грн.
Про це повідомляє прес-служба банку.
“Дистанційні банківські операції часто привертають увагу шахраїв. Однак у підрозділі Приватбанку, що бореться з шахрайством, розробили та впровадили ефективний комплекс захисту, який мінімізував можливість обману клієнтів. Антифрод-система автоматично визначає нехарактерні або підозрілі операції та блокує моментальний переказ грошей одержувачу”, – йдеться в повідомленні.
За словами керівника напрямку внутрішнього контролю та fraud-менеджменту ГО Приватбанку Олександра Соколовського, система працює так: “Якщо клієнт переказує гроші «сумнівному» адресату, комп’ютерна система визначає нетиповість такого платежу. Операція призупиняється. За необхідності спеціалісти банку уточнюють у відправника актуальність переказу або оплати, дають час для деталізації інформації та ухвалення остаточного рішення. У разі виявлення спроб шахрайських дій або скасування оплати гроші повертаються на рахунок відправника”.
Тільки в лютому 2017 року банку вдалося таким чином запобігти 4,5 тис. сумнівних операцій і повернути клієнтам 24,3 млн грн. Практично щодня система рятує майже мільйон гривень. За минулий рік в електронних сервісах банку – Приват24 (веб- і мобільна версії), SMS-банкінг – за допомогою правил відкладеного платежу вдалося запобігти 99% шахрайських операцій.