Клієнти яких банків найчастіше стають жертвами карткових шахраїв - НБУ
Жертвами карткових шахраїв найчастіше стають клієнти найбільших банків “ПриватБанк” та “Ощадбанк”, повідомив заступник керівника департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Володимир Харченко під час круглого столу в Києві.
“Найчастіше жертвами стають клієнти “Приватбанку” і “Ощадбанку”, які отримують смс-повідомлення про те, що картка заблокована. Після починається психологічний тиск на клієнта, щоб отримати реквізити картки і вкрасти гроші з рахунку клієнта. Серед постраждалих в тому числі є і співробітники Національного банку”, – сказав Харченко.
За його словами, в результаті застосування шахраями принципів соціальної інженерії держатель картки наче потрапляє під гіпноз, не розуміючи, що він робить. “У 30% випадків скарги саме такі, що людина фактично сама розповідала реквізити карти. І потім пише скарги в Національний банк з вимогою повернути гроші”, – додав Харченко.
Він зазначив, що шахраї часто використовують автовідповідач, запрограмований ставити певні запитання і з’ясовувати дані, а також можуть представлятися співробітниками Служби безпеки України, служби безпеки банку або навіть Національного банку.