Криза довіри: клієнти марно покладаються на банки, - дослідження
Дослідження компанії Capgemini виявило значну невідповідність між поглядами клієнтів і банкірів на рівень безпеки наданих фінансових послуг.
У дослідженні взяли участь 7,6 тис банківських клієнтів і понад 180 співробітників вищої ланки у сфері конфіденційності персональних даних та безпеки в банках і страхових компаніях з восьми країн.
Дослідження виявило таке: 83% клієнтів довіряють системам кібербезпеки банків і страхових компаній, у той час як лише 21% банківських співробітників вищої ланки повністю впевнені в можливості фінустанов виявити і захиститися від кібератаки.
Водночас, для 65% споживачів рівень захисту персональних даних і безпеки є вирішальним чинником при виборі банку. 75% респондентів стверджують, що змінили б банк, в якому обслуговуються, у разі витоку даних.