У ПриватБанку запевняють, що не будуть підвищувати тарифи на комунальні платежі
Державний ПриватБанк залишається єдиним системним українським банком, у якого тарифи на проведення комунальних платежів та інші послуги фізособам доступні всім категоріям населення і істотно нижчі від середнього показника ринку. Як повідомили в банку, найближчим часом правління банку не планує переглядати вартість платежів, щоб забезпечити можливість користуватися сучасними послугами банку максимального числа українців, в тому числі і соціально незахищеним верствам населення. «Завдяки нашим передовим технологіям, широкій мережі терміналів самообслуговування, зручному електронному банку собівартість транзакції у ПриватБанку нижча, ніж у інших банків, – зазначив керівник роздрібного бізнесу Приватбанку Олексій Шабан. – Ми можемо собі дозволити працювати ефективно, не підвищуючи тарифів на платежі, багато з яких завжди були в першу чергу «соціальними». Також ПриватБанк зберігає нульові тарифи на комунальні платежі для власників пенсійних карток. Без комісій приймаються і платежі на адресу постачальників комунальних послуг, які мають прямі договори з банком. Крім того, з 1 січня 2017 року ПриватБанк буде без додаткових комісій приймати платежі від тих, у кого немає рахунку або пластикової картки банку. За інформацією Приватбанку, сьогодні при оплаті комунальних платежів в касах банку тарифи на такий платіж становлять від 1% від суми (за воду, електроенергію і тепло) до 3 грн (за газ та інші комунальні послуги). При оплаті комуналки в терміналі самообслуговування тариф банку складе 2 грн на всі види платежів, а в Приват24 на комунальні платежі діє єдиний тариф у розмірі 1 грн. За матеріалами Finance.UA