Хакери вкрали 2,5 млн фунтів стерлінгів з рахунків британського банку
Британський Tesco Bank компенсував 9 тисячам клієнтів 2,5 млн фунтів стерлінгів, які були вкрадені з їхніх рахунків в результаті нещодавньої хакерської атаки.
Виявилося, що кількість жертв атаки насправді вдвічі менша, ніж передбачалося раніше.
Банк прийняв рішення компенсувати клієнтам втрачені кошти і відновити повноцінне функціонування через 12 годин після того, як глава фінансового регулятора Великобританії (Financial Conduct Regulator) Ендрю Бейлі заявив, що це «безпрецедентний випадок для Великобританії».
У банку ще не оприлюднили всіх деталей атаки, але визнали недолік в системі безпеки.
CEO Tesco Bank Бенні Хіггінс запевнив, що персональні дані клієнтів не були зламані і що банк продовжує співпрацювати з Національним бюро по боротьбі зі злочинність (National Crime Agency) з метою затримання шахраїв.
Раніше повідомлялося про те, що хакери вкрали гроші з 20 тис. рахунків в британському банку. Крім 20 тис. рахунків, з яких були вкрадені гроші, в суботу і неділю бувла зафіксована підозріла активність ще на 20 тис. рахунків.