Для телефонного банкінгу використають голосову біометрію
Британський банк Barclays вирішив скасувати паролі для користування послугами телефонного банкінгу та замінив їх технологією голосового біометрії. Надалі клієнти будуть ідентифіковані, щойно почнуть говорити. Раніше для підтвердження особи клієнтам-додзвонювачам Barclays доводилося називати свої паролі або 16-значні номери дебетових карт.
Нова система буде записувати голоси клієнтів і зберігати їх у своїй базі. А технологія голосової біометрії Nuance FreeSpeech буде порівнювати збережені зразки з голосами клієнтів, які звернулися в банк по телефону.
Barclays почав використовувати систему Nuance ще 2013 року в блоці управління статками. Клієнти виявилися дуже задоволені нововведенням: 93% з них оцінили технологію на 9 з 10 балів за швидкість, легкість і безпеку використання.
У наступні місяці банк вирішив надати можливість користування системою всім своїм клієнтам. Однак, за бажанням, клієнти можуть і відмовитися від такого способу підтвердження особи.