MasterCard: більшість європейців незадоволені рівнем доступності фінансових послуг
Трохи менше половини європейців (49%) вважають, що доступ до фінансових послуг широко забезпечений в їх країнах. При цьому майже 78% жителів регіону не згодні з твердженням, що Європа знаходиться на першому місці в світі по можливості використання фінансових продуктів.
Лише чверть опитаних (24%) переконані, що регіон лідирує за рівнем доступності цифрових технологій. Такими є результати опитування платіжної компанії MasterCard, в якому взяли участь понад 10 тис. споживачів з 10 країн Європи.
Цікаво, що більшість респондентів (83%) впевнені, що чоловіки мають більший доступ до фінансових послуг, ніж жінки.
Разом з тим загальнодоступність фінансових і цифрових послуг для кожного європейця, незалежно від гендерної приналежності, є невід’ємною умовою відкритого суспільства рівних можливостей – так стверджують 88% опитаних. І тільки 66% вважають, що вони самі знаходяться в умовах рівного доступу.
Відповідаючи на питання, як би вони відреагували, якби не змогли скористатися будь-яким фінансовим або технологічним продуктом, більшість респондентів висловили стурбованість.
В середньому 47% опитаних європейців впевнені, що освіта в сфері фінансових і цифрових послуг сприяє розширенню інклюзивності. Двоє з трьох респондентів (67%) переконані, що національні уряди несуть відповідальність за активну роботу в цьому напрямку.