Названо банки з найбільшими витратами на рекламу і маркетинг
НБУ підрахував, що 112 банків (включаючи чотири неплатоспроможних) витратили в 2015 році на рекламу і маркетинг сумарно 481,74 млн грн.
Найбільше витратив ПриватБанк – 82,14 млн грн (17% від усієї суми).
У топ-5 за витратами також входять три інших банки з національним капіталом: Банк Михайлівський (40,96 млн грн), ПУМБ (40,55 млн грн) і Платинум Банк (33,6 млн грн). Замикає п’ятірку державний банк – Ощадбанк витратив в минулому році на своє просування 27,32 млн грн.
Друга п’ятірка за видатками повністю сформована «дочками» іноземних банківських груп: Альфа-банк, Райффайзен Банк Аваль, Укрсоцбанк, Промінвестбанк, Ідея Банк.
На вищевказані десять банків прийшлося 313,2 млн грн – 65% всіх витрат ринку на рекламу і маркетинг.
Всього витрати на рекламу і маркетинг здійснили 95 банків з 112, навіть банки, які зараз неплатоспроможні, витрачали гроші на поліпшення свого іміджу. Банк «Хрещатик» витратив у 2015 році 2,45 млн грн (визнаний неплатоспроможним в 2016-м), «Юнісон» – 1,61 млн грн (в 2016-м), банк «Фінансова ініціатива» – 1,43 млн грн ( в 2015-му).
Родовід Банк, визнаний неплатоспроможним в 2016-м, в минулому році нічого не витрачав на рекламу, як і 16 діючих українських банків. Найекономнішим виявився Кредит Європа Банк – витратив 395 грн.