Новини фінансового сектору

Названо банки з найбільшими витратами на рекламу і маркетинг

НБУ підрахував, що 112 банків (включаючи чотири неплатоспроможних) витратили в 2015 році на рекламу і маркетинг сумарно 481,74 млн грн.

Найбільше витратив ПриватБанк – 82,14 млн грн (17% від усієї суми).

У топ-5 за витратами також входять три інших банки з національним капіталом: Банк Михайлівський (40,96 млн грн), ПУМБ (40,55 млн грн) і Платинум Банк (33,6 млн грн). Замикає п’ятірку державний банк – Ощадбанк витратив в минулому році на своє просування 27,32 млн грн.

Друга п’ятірка за видатками повністю сформована «дочками» іноземних банківських груп: Альфа-банк, Райффайзен Банк Аваль, Укрсоцбанк, Промінвестбанк, Ідея Банк.

На вищевказані десять банків прийшлося 313,2 млн грн – 65% всіх витрат ринку на рекламу і маркетинг.

Всього витрати на рекламу і маркетинг здійснили 95 банків з 112, навіть банки, які зараз неплатоспроможні, витрачали гроші на поліпшення свого іміджу. Банк «Хрещатик» витратив у 2015 році 2,45 млн грн (визнаний неплатоспроможним в 2016-м), «Юнісон» – 1,61 млн грн (в 2016-м), банк «Фінансова ініціатива» – 1,43 млн грн ( в 2015-му).

Родовід Банк, визнаний неплатоспроможним в 2016-м, в минулому році нічого не витрачав на рекламу, як і 16 діючих українських банків. Найекономнішим виявився Кредит Європа Банк – витратив 395 грн.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ