На початку цього року КРЕДОБАНК запропонував своїм клієнтам послугу Mobinform, яка надає можливість клієнтам банку оперативно отримувати інформацію на мобільний телефон про будь-який рух коштів та залишок коштів на їх рахунках. На початку грудня загальна кількість клієнтів КРЕДОБАНКу, що скористалися послугою Mobinform перевищила 11 тисяч і продовжує зростати. Послуга Mobinform дозволяє всім клієнтам, які є держателями платіжних карток КРЕДОБАНКу, за допомогою SMS-повідомлень отримувати на свій мобільний телефон інформацію про всі операції, які були здійсненні за допомогою платіжної картки. За власним бажанням клієнт КРЕДОБАНКу підключений до послуги Mobinform може надіслати SMS-запит і отримати інформацію про поточний стан свого рахунку, послуга також доступна клієнтам під час перебування за закордоном. Додатково банком за допомогою послуги Mobinform в автоматичному режимі здійснюється розсилка повідомлень про наближення закінчення терміну дії платіжної картки, про блокування та розблокування платіжної картки. - Mobinform – це сучасний та цікавий продукт, тому наші клієнти дуже швидко оцінили його переваги, - зазначив Віталій Пахомов, виконавчий директор напрямку роздрібного продажу КРЕДОБАНКу,- адже завдяки Mobinform клієнт оперативно дізнається про рух коштів по рахунку та їх залишок, контролює баланс, здійснюючи розрахунки через термінали в торгівельних та розважальних закладах. Та головною перевагою послуги Mobinform є можливість оперативно заблокувати рахунок клієнта при несанкціонованому доступі сторонніми особами. - Також додам, що за допомогою послуги Mobinform клієнт нашого банку може зробити SMS-запит та отримати повідомлення, щодо сум та термінів сплати кредитної заборгованості при користуванні кредитними платіжними картками, - підкреслює переваги Mobinform Віталій Пахомов. Послуга Mobinform надається держателям платіжних карток КРЕДОБАНКу, які є користувачами мереж мобільного зв’язку України, а це майже все активне населення країни. Послугою Mobinform можуть скористатися як приватні, так і корпоративні клієнти банку. Час надходження на мобільний телефон клієнта SMS–повідомлення щодо здійснення операції та стану карткового рахунку залежить від сервісу оператора мобільного зв'язку, але зазвичай не перевищує 2-3 хв. Довідка: ВАТ "КРЕДОБАНК" створено у Львові та зареєстровано у Державному банку колишнього СРСР 14 травня 1990 р. Банк є правонаступником АТ "Західно-Український Комерційний Банк", та АТ "Кредит Банк (Україна)". Статутний фонд ВАТ "КРЕДОБАНК" складає 1 млрд. 550 млн. грн. Банк є найбільшою польською інвестицією в банківську установу України. В структурі акціонерного капіталу банку інвестиції стратегічного західного партнера Банку PKO Bank Polski S.A. складають 99,5%. Сьогодні ВАТ "КРЕДОБАНК" входить до 2-ї групи “Великі банки” за класифікацією Національного банку України, регіональна мережа Банку ВАТ "КРЕДОБАНК" нараховує 24 філі] та 146 відділеннь та охоплює майже всі області України та Автономну Республіку Крим, має 374 власних банкоматів. Клієнтами Банку є 34 тис. підприємств та близько 340 тис. фізичних осіб. Банк динамічно розвивається, входить у тридцятку найбільших банків України, до того ж є однією з найпотужніших фінансових установ Західної України. |