Новини фінансового сектору

Вже понад 11 тисяч клієнтів стали користувачами SMS-банкінгу від КРЕДОБАНКу

На початку цього року КРЕДОБАНК запропонував своїм клієнтам послугу Mobinform, яка надає можливість клієнтам банку оперативно отримувати інформацію на мобільний телефон про будь-який рух коштів та залишок коштів на їх рахунках. На початку грудня загальна кількість клієнтів КРЕДОБАНКу, що скористалися послугою Mobinform перевищила 11 тисяч і продовжує зростати.
Послуга Mobinform дозволяє всім клієнтам, які є держателями платіжних карток КРЕДОБАНКу, за допомогою SMS-повідомлень отримувати на свій мобільний телефон інформацію про всі операції, які були здійсненні за допомогою платіжної картки. За власним бажанням клієнт КРЕДОБАНКу підключений до послуги Mobinform може надіслати SMS-запит і отримати інформацію про поточний стан свого рахунку, послуга  також  доступна клієнтам під час перебування за закордоном.
Додатково банком за допомогою послуги Mobinform в автоматичному режимі здійснюється розсилка повідомлень про наближення закінчення терміну дії платіжної картки, про блокування та розблокування платіжної картки.
- Mobinform – це сучасний та цікавий продукт, тому наші клієнти дуже швидко оцінили його переваги, - зазначив Віталій Пахомов, виконавчий директор напрямку роздрібного продажу КРЕДОБАНКу,- адже завдяки Mobinform клієнт оперативно дізнається про рух коштів по рахунку та їх залишок, контролює баланс, здійснюючи розрахунки через термінали в торгівельних та розважальних закладах. Та головною перевагою послуги Mobinform є можливість оперативно заблокувати рахунок клієнта при несанкціонованому доступі сторонніми особами.   
- Також додам, що за допомогою послуги Mobinform клієнт нашого банку може зробити SMS-запит та отримати повідомлення, щодо сум та термінів сплати кредитної заборгованості при користуванні кредитними платіжними картками, - підкреслює переваги Mobinform Віталій Пахомов.
Послуга Mobinform надається держателям платіжних карток КРЕДОБАНКу, які є користувачами мереж мобільного зв’язку України, а це майже все активне населення країни. Послугою Mobinform можуть скористатися як приватні, так і корпоративні клієнти банку. Час надходження на мобільний телефон клієнта  SMS–повідомлення щодо здійснення операції та стану карткового рахунку залежить від сервісу оператора мобільного зв'язку, але зазвичай не перевищує 2-3 хв.

Довідка:
ВАТ "КРЕДОБАНК" створено у Львові та зареєстровано у Державному банку колишнього СРСР 14 травня 1990 р. Банк є правонаступником АТ "Західно-Український Комерційний Банк", та АТ "Кредит Банк (Україна)".
Статутний фонд ВАТ "КРЕДОБАНК" складає 1 млрд. 550 млн. грн. Банк є найбільшою польською інвестицією в банківську установу України. В структурі акціонерного капіталу банку інвестиції стратегічного західного партнера Банку PKO Bank Polski S.A. складають 99,5%. Сьогодні ВАТ "КРЕДОБАНК" входить до 2-ї групи “Великі банки” за класифікацією Національного банку України,  регіональна мережа Банку ВАТ "КРЕДОБАНК" нараховує 24 філі] та 146 відділеннь та охоплює майже всі області України та Автономну Республіку Крим, має 374 власних банкоматів. Клієнтами Банку є 34 тис. підприємств та близько 340 тис. фізичних осіб. Банк динамічно розвивається, входить у тридцятку найбільших банків України, до того ж є однією з найпотужніших фінансових установ Західної України.

 
2009-12-02

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ