Новини фінансового сектору

Ще один європейський банк впроваджує ідентифікацію клієнтів по селфі


Один з найбільших банків Нідерландів ABN Amro планує залучити нових клієнтів, особливо молодь, дозволяючи потенційним користувачам проходити ідентифікацію з допомогою лише смартфона. Для того, щоб відкрити рахунок, користувачеві необхідно відправити банку фото своєї ID-карти або паспорта, своє портретне фото (Селфі) і грошовий переказ в сумі 0,01 євро за допомогою системи iDeal.

Керуючий директор з роздрібного банкінгу Франс Вулдерс зазначив: “Ми бачимо, що використання смартфонів серед наших споживачів зростає з кожним днем. Щоб задовольнити їхні потреби, ми пропонуємо можливість проходити реєстрацію за допомогою телефону. Відкрити рахунок у банку, використовуючи мобільний пристрій, тепер можна швидко і ефективно без необхідності відвідувати банківське відділення”.

Мобільний додаток ABN Amro використовується клієнтами банку 5 700 0000 раз на місяць.

Нагадаємо, у жовтні цього року кілька англійських банків почали тестувати ідентифікацію клієнтів по селфі. А ще раніше про тестування аналогічного сервісу заявив MasterCard.

За матеріалами PaySpaceMagazine

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ