Банківський гігант Citi створює підрозділ, присвячений FinTech
Американський банківський гігант Citi заявив про створення нового підрозділу, присвяченого виключно фінансовим технологіям.
Посилаючись на дані, отримані в результаті власних досліджень, Citi повідомляє про те, що більшість його клієнтів користуються послугами банку з мобільних пристроїв. Близько 43% молодих клієнтів банку (так зване покоління “мілленіалів”) ніколи не відвідували банківське відділення. Тепер банк готується до масової корпоративної реструктуризації, прогнозуючи “мобільне майбутнє фінансових послуг”.
Citi послідував прикладу багатьох інших фінансових установ, які модернізують свій банківський бізнес, фокусуючись на сучасних технологіях. Американський банк планує закінчити свою корпоративну реструктуризацію в США наприкінці 2016 року, після чого аналогічний процес пройде в підрозділах компанії в інших країнах. Зміни включають в себе закриття традиційних банківських філій, 200 з яких вже припинили діяльність.
Ще одним фактором для реструктуризації є скорочення витрат. Завдяки переходу на інноваційні цифрові послуги, Citi вже зміг скоротити операційні витрати в другому кварталі цього року на 3%.