На скільки банки можуть забезпечити безпеку інтернет-платежів (дослідження)
Банки не в змозі забезпечити безпечне з’єднання для всіх онлайн-платежів.
Дослідження компанії B2B International спільно з Лабораторією Касперського показало, що 33% провайдерів фінансових послуг не пропонують клієнтам безпечний канал для всіх варіантів онлайн-транзакцій.
Компанії не забезпечують користувачам 100% безпеку, незважаючи на те, що 62% з них фіксують значне зростання популярності інтернет-платежів, а 50% впевнені в тому, що фінансове шахрайство в інтернеті буде тільки рости.
Під час опитування з’ясувалося, що багато банків і платіжні компанії борються за те, щоб повністю захистити себе і своїх клієнтів від кіберзлочинців. Зробити це стає все складніше на тлі того, що клієнти використовують все більше різних каналів для доступу до онлайн-платежів.
65% фінансових компаній зафіксували, що їхні клієнти використовують різні пристрої для доступу до інтернет-платежів. При цьому тільки 53% вже впровадили двофакторну аутентифікацію і тільки 50% використовують спеціалізовані інструменти для боротьби з платіжним шахрайством в режимі реального часу.
У цілому тільки 67% респондентів реалізували захищене з’єднання для всіх онлайн-платежів.
Не дивно, що 48% визнають, що вони тільки знизили ризики шахрайства, замість того, щоб повністю усунути їх. Більше того, 29% впевнена, що дешевше боротися з уже виниклими інцидентами кібершахрайства, ніж будувати систему запобігання загрозам.
Базові системи інтернет-захисту вже не дозволяють боротися з інтернет-шахрайством. 38% респондентів повідомили, що відрізнити незаконну транзакцію від справжньої стає все складніше.
У дослідженні IT-безпеки брали участь 5 тис. представників різних компаній, у тому числі 131 банку і провайдера платіжних послуг з 26 країн.