Укргазбанк має намір найближчим часом оптимізувати систему управління власної регіональної мережі
Реалії ринку банківських послуг вимагають від фінансових установ нових підходів до організації процесу надання банківських послуг. Перш за все, це стосується оптимізації структурно-функціональних механізмів управління мережею точок продажів. Як відзначив голова правління АБ «Укргазбанк» Олександр Морозов: «Сучасні засоби комунікації дозволяють нам перейти від системи традиційної бюрократії до гнучкіших адаптивних структур управління. Ми плануємо найближчими місяцями перевести механізм функціонування 277-ми регіональних підрозділів банку, що безпосередньо надають банківські послуги, на раціональніший тип роботи. Ми знімемо з них адміністративно-управлінські обов'язки і націлимо на якісне обслуговування клієнтів. Це не тільки забезпечить зниження операційних витрат, але і дозволить ефективно поєднувати високі стандарти обслуговування і регіональні особливості фінансового ринку. Що особливо важливо під час фінансової кризи.» |
2009-11-23 |