Банк «Хрещатик» реорганізує мережу
Банк «Хрещатик» продовжує вдосконалювати організаційно-функціональну структуру власної мережі з метою насамперед якомога повнішого та оперативнішого надання якісних банківських послуг всім клієнтам — юридичним і фізичним особам. Так, невдовзі управління всіма установами банку, що розміщуються у Києві та столичному регіоні, акумулюватиметься у головному офісі, що дасть можливість задіяти нетрадиційні, альтернативні та ефективніші канали продажу банківських продуктів, зменшити адміністративно-господарські витрати, що, у свою чергу, дозволить оптимізувати тарифну політику банку. Подібні процеси вже відбуваються у регіональних установах банку, при цьому їх кількість не тільки не зменшилася, а найближчим часом нарощуватиметься.
За словами голови Правління банку Дмитра Гриджука, система управління філіальною мережею у «Хрещатику» базується на тісній співпраці менеджерів середньої ланки профільних структурних підрозділів головного офісу і регіональних менеджерів. «Впровадження такої організаційної структури управління дозволяє найкращим чином пристосувати роботу філіальної мережі до специфіки умов ведення бізнесу у кожному конкретному регіоні і разом с тим оптимізувати її, скоротивши витрати на утримання філій і відділень, та централізувати прийняття управлінських рішень, що особливо важливо в кризових умовах», – зауважив банкір.
2009-11-18
2009-11-18