Конкуренція відбувається між кредитними продуктами, між банками – за клієнта, клієнт вибирає банк. Дуже легко обивателю загубитися у вихорі реклами банківських послуг і знайти серед них саме ту, яка йому підходить. Клієнту все важче визначити, чи вигідно йому придбати той або інший товар, послугу в кредит, використовуючи кредитну лінію по зарплатній картці чи оформивши ко-бренд-картку і отримавши на неї кредитну лінію або ж скориставшись іншими кредитними програмами. То що ж дають нам кредитні картки?
На сьогоднішній день кредитні картки користуються все більшою популярністю в українських користувачів, ми звикаємо жити в кредит. Один із плюсів кредитної картки в тому, що можна самостійно вибирати, на що і де витрачати гроші, і не бути прив’язаним до певного магазину або товару. Приваблива така послуга, як револьверний режим, мовою обивателя: витратив – повернув гроші – витратив знову, сподобалось, можеш повторити процедуру безліч разів протягом усього терміну дії кредитної лінії. В цьому варіанті достатньо один раз оформити кредитну картку і потім користуватися нею протягом одного – двох років (стандартний термін користування платіжною карткою з магнітною смужкою). Український користувач банківських послуг більше за все боїться додаткових платежів. Але якщо уважно і грамотно підійти до питання кредитної картки, то незапланованих комісій можна уникнути. Так, відкривши кредитну лінію, але з тих чи інших причин нею не скориставшись, не треба платити ніякої комісії. Здійснюючи оплату товарів або послуг через POS-термінали, теж не треба платити комісію. До слова, це зручніше, ніж розраховуватися готівковими коштами, немає клопоту з дрібними грошима. Ще один важливий нюанс – устигнути скористатися пільговим періодом кредитування за карткою. У різних банках він становить різний період, у деяких досягає 50 днів. У цей період можна погасити свій борг повністю майже безплатно, бо пільговий відсоток зазвичай становить 0,01% на рік і при виконанні певних умов (погашення в указаний термін заборгованості або її частини) можна знову користуватися пільговим періодом для наступних операцій.
«Нині споживче кредитування – одна із складових бюджету багатьох українських родин, тому можна говорити, що українці починають «жити в кредит». Завдання українських банків, і воно збігається з потребами клієнтів, – спростити і зробити для громадян найбільш зручним користування банківськими послугами, зокрема споживчого кредитування. А платіжна картка – це міні-пакет банківського обслуговування, це доступ до кредиту, поточного банківського рахунка, депозиту, переказу, безготівкової оплаті за товари і послуги тощо. Тому не дивно, що платіжна картка – це майбутнє споживчого кредитування», – розповідає заступник Голови Правління РОДОВІД БАНКу Андрій Кайєв.