У центрах самообслуговування Райффайзен Банку Аваль відтепер можна здійснювати платежі на користь будь-якої юридичної особи в Україні.
Таким чином, клієнти банку - фізичні особи (у т.ч. підприємці) отримали додаткову можливість оплачувати рахунки за товари і послуги швидко та у зручний для себе час. Операція займає у клієнта лише декілька хвилин, а більшість центрів самообслуговування банку працюють цілодобово.
До того ж клієнти, які користуються пакетом банківських послуг «Оптимальний» мають можливість значно заощадити на власних платежах, адже тариф на сьогодні за кожний платіж, здійснюваний через центри самообслуговування, складає всього 2 грн.
Клієнт за своїм бажанням може зберегти реквізити рахунку, на який здійснює платіж, і наступного разу для оплати достатньо буде лише зазначити компанію та суму до сплати.
Райффайзен Банк Аваль також оновив у центрах самообслуговування меню інформаційних кіосків та банкоматів та реалізував нові сервіси, серед яких - «Мої улюблені платежі» та пошук компаній за назвою.
У центрах самообслуговування Райффайзен Банку Аваль власники платіжних карток можуть скористатися наступними послугами:
миттєве поповнення рахунків мобільних телефонів операторів Київстар, МТС, Beeline та Life;
здійснення платежів за комунальні послуги, Інтернет та телефонію, навчання, страхові платежі та платежі за будь-які інші послуги;
поповнення депозитних рахунків;
погашення кредитів, наданих фізичним особам;
встановлення автоматичного щомісячного переказу коштів на оплату послуг компаній (комунальні платежі, кабельне телебачення, Інтернет тощо);
миттєвий переказ коштів із однієї на іншу платіжні картки (АТМ-Експрес);
замовлення послуги «М-банкінг» для отримання оперативної інформації про рух коштів по картковому рахунку у вигляді SMS-повідомлень на мобільний телефон клієнта;
миттєве поповнення карткового рахунку готівкою та отримання готівки;
формування виписки по картковому рахунку, вкладу або кредиту.
У мережі Райффайзен Банку Аваль на сьогодні працюють понад 400 центрів самообслуговування по всій території України.
Команда департаментів ІТ та роздрібного бізнесу нашого Банку і надалі працює над розширенням послуг в мережі самообслуговування для максимального задоволення потреб клієнтів.