Новини партнерів АУБ

Результати сьомого тижня роботи тимчасової адміністрації НАДРА БАНКУ

 Упродовж сьомого тижня своєї роботи у НАДРА БАНКУ тимчасова адміністрація продовжила активне впровадження заходів по оздоровленню банку. 24 березня тимчасовий адміністратор НАДРА БАНКУ Валентина Жуковська відвідала Львів, де зустрілася з владною верхівкою міста та області, керівниками банківських відділень, вкладниками банку та представниками регіональних ЗМІ. Під час брифінгу Валентина Жуковська повідомила, що тимчасовою адміністрацією згідно Постанови Кабінету Міністрів України №960 «Щодо затвердження Порядку участі держави у капіталізації банків» у НБУ вже подано клопотання щодо капіталізації НАДРА БАНКУ та програма фінансового оздоровлення, виконання якої допоможе банку повернутися до нормального режиму роботи та відродити довіру населення до кредитно-фінансової системи в цілому. Тимчасова адміністрація розраховує на підтримку уряду та участь держави у відновленні стабільної роботи банку як знакової фінансової установи для усієї банківської системи країни.
Для реструктуризації зовнішньої заборгованості НАДРА БАНК сформував високопрофесійну команду радників, до складу якої увійшли одна із міжнародних аудиторських фірм „великої четвірки”, відомий інвестиційний банк та міжнародна юридична компанія фірма з великим досвідом проведення подібних операцій на зовнішніх ринках. Робота по реструктуризації зовнішньої заборгованості проходить відповідно до плану фінансового оздоровлення банку. Основною ціллю програми реструктуризації є формування пакету пропозицій, прийнятних для кредиторів та банку з урахуванням результатів діяльності банку в умовах тимчасової адміністрації та плану фінансового оздоровлення банку.
Банк продовжив реалізацію програми по управлінню платіжною дисципліною клієнтів – юридичних осіб та спеціальний режим сприяння проходженню платежів корпоративних клієнтів та суб’єктів малого та середнього бізнесу. Було прийнято рішення розповсюдити умови спеціальної пропозиції „Ефективне управління заборгованістю” на кредити у всіх валютах, оформлені клієнтами - юридичними особами. При достроковому погашенні зобов’язань по кредиту на його залишок встановлюється пільгова відсоткова ставка. Крім того, тепер для погашення заборгованості (як строкової, так і простроченої) клієнт може додатково використовувати кошти (до 30% від загальної суми погашення) з неліквідного залишку на рахунку.
В рамках програми лояльності до своїх клієнтів НАДРА БАНКОМ розроблені спеціальні пропозиції зі зниження відсоткової ставки для клієнтів - фізичних осіб, які не мають простроченої заборгованості за продуктами «Кредит на придбання споживчої нерухомості», «Кредитному пакету «Житлові рішення» та Персональному кредитному пакету. Також пропонується перерахунок графіка платежів за усіма кредитами (за ануїтетним і стандартним графіком погашення).
Про стабільну тенденцію, яка вказує на поліпшення діяльності банку, свідчать показники виплат за поточними рахунками фізичних осіб: за минулий тиждень вони склали більше 43 млн грн., понад 661 тис. доларів США і близько 129 тис. євро.
Тимчасова адміністрація планує розробити програму, що створює можливості для першочергового повернення найбільш незахищеним категоріям населення вкладів, термін дії яких закінчився.
25 і 27 березня НАДРА БАНК взяв участь у валютному аукціоні НБУ з метою задоволення потреб в іноземній валюті клієнтів - фізичних осіб і суб'єктів підприємницької діяльності, які використовуються ними для погашення заборгованості за тілом кредиту і відсотків по ньому (у тому числі прострочених).
Зважаючи на складне фінансове положення, у якому опинилися клієнти, що втратили роботу як джерело постійного заробітку, НАДРА БАНК збільшив ліміти на всі витратні операції за залишками сум на їх поточних рахунках.
З 25 березня в кожному міжрегіональному і регіональному управлінні банку розпочали роботу група з прийому і розгляду звернень громадян і комітети з розгляду скарг громадян, основне завдання яких – надання клієнтам необхідних консультацій з питань, які їх цікавлять, а також оперативне реагування на скарги і заяви. Група з розгляду звернень громадян, що працює з 23 лютого 2009 року в Центральному офісі, за минулий тиждень прийняла більше 80 письмових звернень клієнтів, за якими будуть підготовлені відповідні рішення. Комітетом з розгляду скарг громадян було прийнято рішення про виплату більш ніж 300 тис. грн вкладникам, що мають гостру потребу у грошових коштах.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ