Рекламні кампанії з просування послуг Райффайзен Банку Аваль — переможці EFFIE Awards Ukraine 2008
Прес-служба АУБ
Перегляди: 14
Рекламні кампанії з просування послуг Райффайзен Банку Аваль було названо найкращими в номінації «Фінансові послуги» в межах конкурсу EFFIE Awards Ukraine 2008.
Зокрема, із поданих креативним агентством Provid проектів під час урочистої церемонії нагородження, що відбулася 4 грудня, в згаданій номінації було відзначено: золотими нагородами — «Житло за 48 годин» для фізичних осіб і «Виставка TIR» для представників малого та середнього бізнесу, бронзовою — «Депозитні вклади фізичних осіб» Райффайзен Банку Аваль.
Премія EFFIE — всесвітньо відома нагорода в галузі ефективних маркетингових комунікацій, яка оцінює не лише креативність рекламної кампанії, а й її результативність. Започаткована Американською маркетинговою асоціацією в 1968 році, сьогодні EFFIE відзначає найкращих в 40 країнах світу.
В Україні цей щорічний конкурс проводився вже в третє. В 2008 році у ньому були презентовані 22 учасники, які подали на конкурс 63 рекламні кампанії. В результаті було вручено 35 нагород (7 золотих, 8 срібних, 18 бронзових, гран-прі та нагорода найефективнішому агентству).
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.