У call-центрі VAB Банку почала працювати система інтерактивного голосового меню IVR
Прес-служба АУБ
Перегляди: 11
В call-центрі VAB Банку почала працювати система інтерактивного голосового меню IVR (Interactive Voice Response). Її використання дозволило не лише автоматизувати обслуговування телефонних дзвінків, але й надало клієнтам можливість отримувати інформаційну підтримку цілодобово та оперативно. Віднині всі клієнти VAB Банку, звернувшись по контактному телефону 8-800-300-8-300, зможуть отримати відповіді на більшість питань в автоматичному режимі. За словами начальника call-центру VAB Банку Олени Дмитрієвої, для зручності клієнтів введені додаткові можливості. «Клієнт може безпосередньо поспілкуватися в телефонному режимі із співробітником банку, використовуючи опцію з'єднання з внутрішнім номером. Також, завдяки телебанкингу, клієнти можуть взнати залишок по картковому рахунку без з'єднання з оператором (для цього досить знати логін і пароль)», – відзначає Олена Дмитрієва. Функції call-центру дозволяють відразу направити виклик тому операторові, який щонайкраще на нього відповість, завдяки чому не витрачатися час на переведення виклику від фахівця до фахівця і скорочується час чекання клієнта в черзі. «Впровадження системи інтерактивного голосового меню IVR стало черговим кроком в розвитку нової роздрібної стратегії VAB Банку. Ми приділяємо велику увагу якості обслуговування, і упевнені, що рішення на базі Avaya Call Center Elite укріпить взаємини між банком і клієнтом. Адже, за якістю обслуговування викликів клієнт робить виводи про те, наскільки коректно банк обслуговуватиме його запити в рамках подальшої співпраці. Нова послуга IVR, разом з 148 відділеннями по всій Україні, дозволяє банку бути ближче до клієнта і надавати послуги кращої якості», – говорить заступник Голови Правління з питаннь роздрібного бізнесу VAB Банку Цветан Петрінін. На сьогоднішній день call-центр VAB Банка обслуговує більше 1500 дзвінків в добу. Довідкова інформація
На фінансовому ринку України Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно даним НБУ, входить до групи крупних банків. З жовтня 2006 року входить до універсальної фінансової групи VAB Group. Регіональна мережа Банку представлена 25 філіями і 148 відділеннями в Україні, а також представництвом в м. Будапешт (Угорщина). У числі акціонерів VAB Банку – крупна міжнародна компанія TBIF Financial Services BV (Амстердам, Нідерланди). Станом на 1 липня 2008 року об'єм чистих активів VAB Банку склав 6,7 млрд. грн., регулятивний капітал Банку – 908,6 млн. грн.
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.