Новини партнерів АУБ

У НАДРА БАНКУ стартувала програма «Чемпіони сервісу»

У першій декаді серпня поточного року в НАДРА БАНКУ стартувала програма «Чемпіони сервісу» в рамках стратегічного проекту «Культура та якість сервісу». Кращі менеджери й касири НАДРА БАНКУ тепер зможуть отримати два почесні ступені відзнаки – Експерт сервісу і Чемпіон сервісу – за найбільш якісне й професійне обслуговування клієнтів.
Стабільне виконання стандартів обслуговування НАДРА БАНКУ, високі результати продажів і позитивні відгуки клієнтів забезпечать співробітникові банку статус Експерта сервісу. Окрім морального задоволення, Експерти будуть нагороджені бейджами спеціального зразка, грамотами від керівництва та додатковими щомісячними преміями. Почесного ж звання Чемпіон сервісу удостояться ті Експерти, які не просто будуть максимально якісно виконувати стандарти НАДРА БАНКУ по обслуговуванню, але й готові будуть удосконалити їх, розвиваючи при цьому не тільки себе, але й своїх колег. Після проходження спеціального відбору та іспиту Чемпіон сервісу стане наставником для своїх колег, і коло його повноважень розшириться. За наслідками роботи за рік, кращі співробітники приїдуть до Києва для урочистого нагородження керівництвом банку, а один, найдостойніший, матиме змогу пройти навчання за кордоном.
Оксана Кірієнко, Віце-президент НАДРА БАНКУ, зазначила: «Ми знаємо, що в НАДРА БАНКУ працює велика кількість справжніх професіоналів, які гідні називатися Експертами й Чемпіонами! Такі люди обов'язково будуть відзначені. Впроваджуючи програму «Чемпіони сервісу», ми робимо ще один крок у бік формування згуртованої команди професіоналів НАДРА БАНКУ і наближенню наших клієнтів до стандартів обслуговування світового рівня».
Стратегічний проект «Культура та якість сервісу» стартував у НАДРА БАНКУ в 2008 році. Його мета – формування у клієнтів банку максимальної кількості позитивних емоцій від наданого ним сервісу. В НАДРА БАНКУ розроблена ціла система заходів, спрямованих на розвиток і мотивацію співробітників відділень і банку в цілому, виховання у них корпоративного духу і, як результат, підвищення культури обслуговування клієнтів.

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ