Українські банки активно залучають нових клієнтів до послуг споживчого кредитування
Прес-служба АУБ
Перегляди: 6
За даними GfK Ukraine, в першому півріччі 2007 року українці придбали майже 1,3 млн. одиниць великої побутової техніки на загальну суму $400 млн. На думку учасників ринку, майже половину цієї техніки в поточному році буде куплено в кредит.
Зі слів керівника відділу маркетингових досліджень та аналізу РОДОВІД БАНКу Володимира Тарасенка, основними механізмами залучення нових клієнтів до послуг споживчого кредитування за перші сім місяців 2007 року стали: нульові або знижені відсоткові ставки (за даними операторів, два роки тому за безвідсотковими схемами кредитування продавалось не більш як 5 – 10% великої побутової техніки; минулого року ця цифра збільшилась до 15 – 20%, в поточному становитиме не менш як 25%); нові схеми надання кредитів – кредитні картки та cash-кредитування; розширення сфери застосування кредитів (банки все активніше пропонують кредити на навчання, відпочинок, лікування, страхування, ремонт житла, урочисті заходи і т.д.); спрощення умов надання кредитів; ко-брендингові проекти; проведення спеціальних акцій та програм; збільшення строку дії кредиту.
Довідка Свою діяльність РОДОВІД БАНК розпочав 14 листопада 1990 року. Сьогодні це банк, який демонструє найбільш стрімке зростання і якісну динаміку показників. Станом на 01.09.2007 чисті активи банку становили 7.13 млрд.грн., кредитно-інвестиційний портфель – 5.97 млрд.грн., депозити фізичних осіб – 2 147.68 млн.грн., депозити юридичних осіб –1 150.16 млн.грн., капітал (за методикою АУБ) – 644.93млн.грн. В Інтернеті інформація про РОДОВІД БАНК представлена на сайті www.rodovidbank.com.
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.