Власником мільйонної кредитної картки став полтавець. Віктор навіть не думав, що, оформивши КРЕДИТКУ для ремонту квартири, отримає у подарунок плазмовий телевізор
Минулої п’ятниці на відомому всій Україні та далеко за її межами Сорочинському Ярмарку пройшов «День ПриватБанку і MasterCard», присвячений випуску мільйонної кредитної картки провідного вітчизняного банку та міжнародної платіжної системи MasterCard. Цього дня представники банку, MasterCard, численні журналісти та всі гості ярмарку мали змогу вочевидь переконатися у зручності та доступності такого способу розрахунків. Власник мільйонної кредитної картки під бурхливі оплески тисяч відвідувачів Сорочинців отримав у подарунок Сертифікат та плазмовий телевізор від ПриватБанку та MasterCard. А всі гості Ярмарку отримали чудову можливість не лише стати власниками справжньої кредитної пластикової картки, але й отримати подарунки на пам’ять.
ПриватБанк за активної підтримки MasterCard першим серед українських банків ще в грудні 2003 року поєднав в одному банківському продукті споживчий кредит і пластикову картку, запропонувавши абсолютно нову для українського фінансового ринку технологію кредитування. «Якщо раніше ви оформляли документи щоразу, коли збиралися придбати що-небудь у кредит, то тепер досить усього лише один раз оформити кредитну картку, надавши мінімальний пакет документів, і без проблем розплачуватися нею», – розповідають представники банку. Найпопулярнішою, по-справжньому народною КРЕДИТКОЮ стала «Універсальна» – класична міжнародна кредитна картка MasterCard, за допомогою якої можна не тільки розплачуватися в торговельно-сервісній мережі, а й отримувати готівку через банкомати.
Сьогодні ж ПриватБанк і провідна міжнародна платіжна система MasterCard, логотип якої ви побачите на кожній другій випущеній в Україні пластиковій картці, святкують свій перший кредитний ювілей – випуск мільйонної КРЕДИТКИ. "Розвиток сегменту кредитних карток є одним із головних елементів довгострокової стратегії MasterCard в Україні. І сьогодні ми з задоволенням вітаємо ПриватБанк із випуском мільйонної кредитної картки MasterCard. Для нас важливо, що перший мільйонний рубіж серед українських банків було подолано банком, який зробив ставку на інновації, активно просуває прогресивні платіжні технології та заслужено є банком номер один у розвитку мережі еквайрінгу", – відзначила під час вручення ПриватБанку ювілейного диплому Голова Представництва MasterCard Europe в Україні Любов Дерев’янко.
Власником мільйонної КРЕДИТКИ від ПриватБанку та MasterCard став житель Полтавщини, військовий пенсіонер, а зараз співробітник МЧС Віктор Савченко. Тому банк і платіжна система вирішили відсвяткувати ювілей саме на Сорочинському ярмарку-2007, вручити у подарунок мільйонному власнику картки пам’ятний Сертифікат та плазмовий телевізор, а своїм новим клієнтам – різноманітні подарунки. Сорочинський ярмарок уже протягом двох сторіч привертає увагу не лише жителів Полтавщини - сюди їдуть з усієї України й з-за кордону, щоб не тільки зануритися в неповторну атмосферу народного свята, а й хоча б на один день відчути, що таке справжній достаток. Навряд чи навіть цілого дня вистачить, щоб устигнути подивитися все, скуштувати і тим більше купити хоча б частину представлених товарів. Але тепер у відвідувачів ярмарку з’явиться можливість почувати себе на торжищі та й у будь-якій іншій торговій точці більш вільно. „У нас в Полтаві банків багато, близько 42, я обійшов, звісно, не всі, але таки більшість, а вибрав усе ж ПриватБанк, - розповідає щасливий власник ювілейної картки. – Чому? Бо тут насправді найвигідніша пропозиція, в усякому разі – для мене. Брав КРЕДИТКУ на ремонт будинку, а отримав ще й телевізор в подарунок – приємно!»
Не залишились без подарунків і журналісти: троє щасливчиків із учасників прес-туру „Сорочинці 2007” отримали у подарунок мобільні модеми для доступу до мережі Інтернет від національного оператору зв’язку третього покоління (3G) PEOPLEnet. Директор з маркетингу та продажу оператора мобільного зв’язку PEOPLEnet Оксана Ферчун вважає, що у сучасному світі швидкість отримання та ефективність передачі інформації є запорукою успішної роботи мас-медіа: „На сьогоднішній день ефективність і новий рівень мобільності можна отримати завдяки безпровідному швидкісному Інтернету в мережах третього покоління. Зв’язок 3G – це новий стандарт, що зруйнував існуючі рамки, які обмежували передачу інформації. Це абсолютна свобода спілкування”.
Прес-служба Приватбанку