У Банку «Кредит-Днiпро» почав працювати Call-центр
Прес-служба АУБ Перегляди: 1
Для пiдвищення якостi обслуговування клiєнтiв Банк «Кредит-Днiпро» впровадив цiлодобову iнформацiйну службу пiдтримки - Call-центр.
Подзвонивши по телефону гарячiй лiнiï 8 800 50 77 000, клiєнти Банку «Кредит-Днiпро» мають нагоду оперативно одержувати професiйну консультацiю про послуги Банку, його новi акцiйнi пропозицiï та тарифи, дiзнатися про адреси та режим роботи вiддiлень.
Цiлодобовий режим роботи Call-центру дозволить кожному клiєнту Банку, перебуваючи в будь-яком! у мiстi Украïни, отримувати необхiдну iнформацiю в слушний час.
Всi дзвiнки в Call-центр Банку «Кредит-Днiпро» iз стацiонарних телефонiв на територiï Украïни безкоштовнi.
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.