Насичення ринку послугами споживкредитування триватиме ще 2 – 3 роки
Прес-служба АУБ Перегляди: 1
«Насичення ринку споживчого кредитування триватиме ще 2 – 3 роки. Насичення ринку сьогодні становить близько 35%. Збільшується кількість людей, які керуються девізом «Навіщо накопичувати? Ми хочемо жити сьогодні». Тому споживчий кошик на всіх ринках зростає.
Тільки в СНД магазинні споживчі кредити популярні як і раніше. Решта всього світу переходить на кредитні картки. Це наступний рівень конкуренції, на якому за клієнта будуть боротися не низькою ціною на техніку, а лояльною програмою карткового кредитування.
Позитивна або негативна кредитна історія кожного клієнта залежить від його дій. На основі репутації клієнта банк приймає рішення про видачу кредитної картки з відповідним лімітом. Для утримання клієнта є різні програми лояльності, до того ж часто його приваблює надання нових послуг. Наприклад, уже з’являються чіпові картки, які вставляються в мобільний телефон і працюють як SIM-картки. Взаємодія такої картки зі зчитувальною апаратурою здійснюється через GSM», – зазначив Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко.
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.