Як зробити клієнтський досвід джерелом зростання бізнесу?
Компанії, які бачать у клієнтському досвіді витрати, постійно рахують бюджети. Компанії, які бачать у CX інвестицію, рахують лояльних клієнтів і повторні продажі. Бо коли клієнт відчуває турботу на кожному етапі, він не просто повертається – він стає вашим амбасадором.
Де ж баланс між турботою про клієнта і бізнес-задачами? Забагато уваги до прибутку – і клієнти не повертаються. Надмірна орієнтація на сервіс – і бізнес працює в мінус. Як знайти баланс між якісним клієнтським сервісом та фінансовими показниками компанії?
На 18’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE від KA Group провідні CX-експерти та бізнес-лідери продемонстурють, як клієнтський досвід працює стратегічним інструментом прибутковості.
✔20+ спікерів – практики, які доводять, що CX = зростання бізнесу
✔ Реальні кейси – готові рішення для впровадження
✔ CX-хакатон – розробка ефективних стратегій прямо на конференції
Ключові теми конференції:
🔹 Як CX впливає на прибуток: інсайти від топових компаній
🔹 Аудит і критичні метрики клієнтського досвіду – що рахувати і як аналізувати
🔹 CX як конкурентна перевага: формування сервісної стратегії 🔹 Simplification-підхід: які рішення працюють у 2025 році
🔹Технологізація, ШІ: які інструменти працюють СХ-драйверами
Учасники почують досвід експертів компаній Нова пошта, Ощадбанк, Будинок іграшок, Fozzy Group, Ajax Systems, Helsi, Добробут, Фокстрот, Grammarly, Promodo, 4Service, IDNT, Lanka.CX та інших.
Коли і де?
📅 Дата: 21 лютого 2025 (п'ятниця)
📍 Формат: Київ, офлайн + онлайн
🔗 Деталі програми і квитки: https://shorturl.at/nSYuU
АСОЦІАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ БАНКІВ - ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР ЗАХОДУ
Для резидентів Асоціації українських банків – 10% знижки на квитки за промокодом CX18PROM
Команда, яка знає клієнта, - це компанія, яка заробляє більше. Великі ідеї народжуються разом – залучайте команду, щоб зміцнювати компанію через сильний клієнтський досвід