ПРАВЕКС БАНК презентує результати дослідження клієнтської думки: висока оцінка сервісу та зростання лояльності
ПРАВЕКС БАНК провів дослідження задоволеності клієнтів щодо рівня обслуговування як у відділеннях, так і онлайн. За підсумками опитування, 80% респондентів висловили повне задоволення обслуговуванням у Банку.
Дослідження показало стабільно позитивну динаміку відгуків, що свідчить про високий рівень обслуговування. Банк поспілкувався з майже 3 000 клієнтів, більшість з яких відзначили високу якість сервісу, особливо в відділеннях. Водночас було отримано багато позитивних відгуків щодо функціональності та зручності мобільного додатку PRAVEX ONLINE.
Результати дослідження вказують на значний прогрес у розвитку банківських послуг: індекс лояльності (NPS) зріс до 50, а індекс задоволеності (CSI) склав 9,24 з 10 можливих.
"«Комфорт і задоволення наших клієнтів — це наш головний пріоритет, тому кожне таке дослідження має важливе значення для вдосконалення процесів. Результати опитування цього року не лише підтвердили правильність обраного шляху максимальної цифровізації, але й допомогли визначити пріоритетні напрямки розвитку. Ми завжди працюємо на випередження, щоб не лише задовольняти потреби клієнтів, а й перевищувати їхні очікування», — зазначила Надія Софіюк, начальник відділу управління зв’язками з клієнтами та задоволення їхніх потреб головного управління бізнесу ПРАВЕКС БАНК.
Дослідження клієнтської думки є важливим інструментом для оцінки довіри та пошуку можливостей для постійного покращення сервісу. ПРАВЕКС БАНК, який є частиною Групи Intesa Sanpaolo, активно працює над тим, щоб кожен клієнт відчував підтримку і довіру на всіх етапах взаємодії.