Асоціація українських банків (АУБ) відіграла вагому роль у запуску цього проєкту, забезпечивши залучення своїх членів до тестування електронного сервісу.
«Спільно з Міністерством соціальної політики України та Асоціацією українських банків було реалізовано проєкт, що спрощує процес нарахування та виплати грошових допомог через єдину інформаційну систему соціальної сфери. У цьому процесі АУБ забезпечила участь максимальної кількості банків, що буде сприяти успішному тестуванню нового електронного кабінету», - зазначила керівник апарату АУБ Тетяна Ковач.
Проєкт «Електронний кабінет банку» дозволить банкам, залученим до виплат соціальних допомог, спростити та автоматизувати передачу та обробку даних, що, своєю чергою, пришвидшить отримання соціальної допомоги громадянами, повідомляють у Міністерстві соціальної політики. Завдяки інтеграції з єдиною інформаційною системою соцсфери, соціальні працівники зможуть передавати виплатні відомості електронно, без необхідності використання фізичних носіїв інформації, що значно заощадить час та зусилля.
Щоб скористатися функціоналом «Електронного кабінету», співробітники банків мають перевірити наявність договору з ДП «Інформаційно-обчислювальний центр» Мінсоцполітики, отримати посадові сертифікати підпису та шифрування, а також увійти в кабінет за посиланням https://elcab.ioc.gov.ua/welcome, обравши роль «Спеціаліст банку».
Цей новий інструмент є частиною стратегії Мінсоцполітики з удосконалення доступу громадян до соціальних виплат, що відповідає пріоритетам відомства в напрямку цифровізації державних послуг.