Експертна думка

Ми увійшли цього року до десятки банків із найбільшою регіональною мережею, в листопаді – вже на дев’ятому місці, і якщо всі плани реалізуються, то станемо восьмим банком до кінця року..Голова правління Акордбанку Олексій Руднєв


Стратегія Акордбанку передбачає розширення регіональної мережі за рахунок колишніх відділень банків, які вже пішли з ринку.

Про це розповів голова правління Акордбанку Олексій Руднєв у проєкті «25 провідних банків України під час війни».

«Насамперед ми відкриваємося в місцях, де раніше були відділення інших банків, оскільки населення вже звикло, що там працюють банки. Якщо ж відкрити відділення в місці, де банків раніше не було, наприклад, замість аптеки, то пройде 3–6 місяців, поки клієнти звикнуть, що тут є відділення комерційного банку. Такі офіси демонструють повільне зростання клієнтської бази», – сказав банкір.

В 2022 році з ринку пішло декілька банків, приміщення яких можна було швидко переобладнати. «Тому ми передусім відкриваємо нові точки на базі відділень банків, які вже пішли з ринку: колишнього Сбербанку (МР Банку), Мегабанку та інших установ. І зростання нашої клієнтської бази відбувається дуже швидко», – пояснив Олексій Руднєв.

Акордбанк демонструє швидке зростання мережі. «З початку року ми збільшили нашу мережу на 28 відділень – до 140», – зазначив Олексій Руднєв в інтерв’ю. Зараз цей показник ще вище.

«Ми увійшли цього року до десятки банків із найбільшою регіональною мережею, в листопаді – вже на дев’ятому місці, і якщо всі плани реалізуються, то станемо восьмим банком до кінця року», – розповідав банкір свої амбіційні плани.

Інтерес до відділень в Акорду не випадковий. «Наша бізнес-модель формується навколо трансакційного бізнесу: перекази, приймання платежів, обмін валют, карткові операції, – зазначив Олексій Руднєв. – Тому ми починаємо заробляти з першого дня відкриття відділення. До нас вперше приходить клієнт, робить перші трансакції, бачить якісний та швидкий сервіс, гарні тарифи і починає більш активно працювати з нами».

Тому мережа відділень банку залишається головним каналом продажу. «Клієнти хочуть безпосереднього спілкування і консультації. Зараз 26–28% коштів залучаються онлайн, а 72–74% – це залучення через відділення», – сказав банкір.

 


Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ