Ми увійшли цього року до десятки банків із найбільшою регіональною мережею, в листопаді – вже на дев’ятому місці, і якщо всі плани реалізуються, то станемо восьмим банком до кінця року..Голова правління Акордбанку Олексій Руднєв
Стратегія Акордбанку передбачає розширення регіональної мережі за рахунок колишніх відділень банків, які вже пішли з ринку.
Про це розповів голова правління Акордбанку Олексій Руднєв у проєкті «25 провідних банків України під час війни».
«Насамперед ми відкриваємося в місцях, де раніше були відділення інших банків, оскільки населення вже звикло, що там працюють банки. Якщо ж відкрити відділення в місці, де банків раніше не було, наприклад, замість аптеки, то пройде 3–6 місяців, поки клієнти звикнуть, що тут є відділення комерційного банку. Такі офіси демонструють повільне зростання клієнтської бази», – сказав банкір.
В 2022 році з ринку пішло декілька банків, приміщення яких можна було швидко переобладнати. «Тому ми передусім відкриваємо нові точки на базі відділень банків, які вже пішли з ринку: колишнього Сбербанку (МР Банку), Мегабанку та інших установ. І зростання нашої клієнтської бази відбувається дуже швидко», – пояснив Олексій Руднєв.
Акордбанк демонструє швидке зростання мережі. «З початку року ми збільшили нашу мережу на 28 відділень – до 140», – зазначив Олексій Руднєв в інтерв’ю. Зараз цей показник ще вище.
«Ми увійшли цього року до десятки банків із найбільшою регіональною мережею, в листопаді – вже на дев’ятому місці, і якщо всі плани реалізуються, то станемо восьмим банком до кінця року», – розповідав банкір свої амбіційні плани.
Інтерес до відділень в Акорду не випадковий. «Наша бізнес-модель формується навколо трансакційного бізнесу: перекази, приймання платежів, обмін валют, карткові операції, – зазначив Олексій Руднєв. – Тому ми починаємо заробляти з першого дня відкриття відділення. До нас вперше приходить клієнт, робить перші трансакції, бачить якісний та швидкий сервіс, гарні тарифи і починає більш активно працювати з нами».
Тому мережа відділень банку залишається головним каналом продажу. «Клієнти хочуть безпосереднього спілкування і консультації. Зараз 26–28% коштів залучаються онлайн, а 72–74% – це залучення через відділення», – сказав банкір.