Клієнтами NovaPay стали 850 тисяч клієнтів: молоді та активні українці – основа аудиторії
Прес центр АУБ
Перегляди: 99
Загальна кількість клієнтів NovaPay наближається до 850 тисяч користувачів – це майже як все населення Дніпра або Львова. У цифрах 775 тисяч фізосіб, близько 75 тисяч ФОПів та 390 юридичних осіб криється цікава історія про те, хто насправді рухає українській фінтех. Аналіз вікової структури бази клієнтів показав цікаві особливості фінансової поведінки різних поколінь українців.
Покоління 26-45 років – драйвер фінтех-послуг
Найактивнішими користувачами NovaPay є люди віком 26-45 років, вони складають більше половини всієї клієнтської бази. Серед фізичних осіб їх близько 410 тисяч (55%), а серед ФОП – 43 тисячі підприємців (62%). Це покоління, яке пам’ятає і довгі черги в банках, і сучасні мобільні додатки, тож добре розуміє, що швидше та зручніше – вирішувати фінансові питання онлайн.
Молодь активно долучається до фінтех
Українці до 25 років демонструють високу готовність користуватися сучасними фінансовими інструментами: серед фізичних осіб їх понад 215 тисяч, що становить 29% від загальної кількості клієнтів, а серед молодих підприємців – близько 9 тисяч, або 13% ФОПів. Менша частка молоді серед підприємців цілком логічна: для відкриття власної справи зазвичай потрібен час на накопичення досвіду та стартового капіталу.
Досвідчені клієнти довіряють інноваціям
Цікавою особливістю є поведінка користувачів віком 46 років і старше. Серед фізичних осіб їх понад 122 тисячі, що становить 16%, а серед ФОПів – близько 17 тисяч, або 25%. Вища частка досвідчених підприємців порівняно з фізичними особами того ж віку свідчить про те, що бізнесмени з досвідом активніше приймають фінтех-рішення, оцінюючи їх ефективність та зручність для ведення справ. Ця статистика відображає загальні тренди української фінтех-індустрії: цифрові фінансові послуги найбільше затребувані серед економічно активного населення, яке поєднує фінансові потреби з готовністю використовувати сучасні технології.
NovaPay – міжнародний фінансовий сервіс із групи компаній NOVA (Нова пошта), що вже 13 років надає платіжні рішення онлайн і офлайн у понад 3600 відділеннях. NovaPay став першим в Україні серед небанківських установ, хто отримав від НБУ розширену ліцензію на відкриття рахунків і випуск карток.
Підписка на новини АУБ
Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.