Експертна думка

Швидкість та доступність як запорука успіху.

Пандемія посилила тренд зростання безготівкових розрахунків. Ефективність дистанційних платежів стала стандартом успішного банкінгу.

Голова Правління «Глобус Банку» Сергій Мамедов розповів, як його компанія домоглася успіху на цьому терені.

– Що стало головним чинником, що вплинув на роботу Глобус Банку в 2020 році?

– Відповідь на це питання очевидна: коронавірус. Карантинні обмеження, самоізоляція людей і повсюдний перехід на віддалену роботу спричинили значне збільшення частки безготівкових розрахунків і розрахунків платіжними картами. Ця тенденція була помітна і раніше, але тепер вона значно посилилася. Ландшафт банківських сервісів кардинально змінився і цей процес, схоже, став незворотним.
«Глобус Банк» був готовий до нових викликів, оскільки звик йти назустріч побажанням клієнтів.

– Які нововведення ви маєте на увазі?

– Найцінніше в житті людини – це час, тому клієнт ніколи не хоче втрачати його даремно. Ми відразу вирішили, що головною перевагою «Глобус Банк» буде швидкість. Візьмімо, наприклад, товарні кредити. Нам вдалося технологічно змінити систему скорингу, і тепер процес ухвалення рішення про видачу такого кредиту забирає у нас менше хвилини.
Це ж стосується іпотечних і автокредитів, де ми займаємо лідируючі позиції не тільки завдяки якості своїх продуктів, але і швидкості ухвалення рішення, яка становить всього кілька годин. Процес уже настільки відточений, що, наприклад, відсоток позитивних рішень за іпотечними кредитами становить 90%. І це при тому, що ми дуже пишаємося якістю свого портфеля: частка прострочки становить менше 1%. Це говорить про те, що все робиться правильно, а головне – задоволений клієнт.
Якщо ви взяли у нас іпотечний або автокредит, але не хочете піддавати небезпеці своє здоров'я і їхати до відділення, тепер це теж не проблема. У розпал жорсткого карантину ми запропонували простий вихід – можливість проводити погашення віддалено за допомогою нашого сайту. У перший тиждень нею скористалося близько 15% таких позичальників.
Наш банк активно працює на ринку споживчих кредитів майже в усіх національних ритейл-мережах. За минулий рік наш портфель таких кредитів зріс удвічі, перевищивши 300 млн грн «Глобус Банк» відразу ж запропонував своїм клієнтам різні способи оплати за такими кредитами в режимі онлайн: через наш мобільний додаток, сайт банку, а також партнерські платіжні сервіси.
Наше додаток GlobusPlus постійно наповнюється новими сервісами. На даний момент його функціонал включає можливість оплати частинами і функцію "кеш на карту". Щомісяця кількість користувачів додатка росте на кілька тисяч. Уже в квітні 2021 року ми плануємо перевести всі платіжні карти наших клієнтів зі старого мобільного застосування на нову платформу GlobusPlus. Також у цьому році туди буде додано програму лояльності, комунальні платежі, відкриття депозитів і обмін валюти.

– Які цифрові технології взяв на озброєння банк у 2020 році?

– Торік «Глобус Банк» підключився до BankID НБУ як банк-ідентифікатора. Ця технологія відкриває доступ нашим клієнтам до багатьох державних і фінансовим онлайн-послуг, в тому числі Єдиного державного порталу адміністративних послуг, Державну міграційну службу, онлайн-сервіс державних послуг «Дія».
Наступний етап – підключення в найближчому майбутньому до BankID НБУ як абонента-постачальника послуг. Це дозволить проводити дистанційну ідентифікацію та верифікацію клієнтів з використанням цього сервісу.

– У які ще напрямки швидкими темпами проникає діджіталізація у вашому банку?

– Як банк, який спеціалізується на первинному іпотечному кредитуванні, ми запропонували клієнту унікальну розробку – іпотечну онлайн-карту на нашому сайті, за допомогою якої можна легко обрати собі квартиру своєї мрії і відразу ж розрахувати вартість кредиту. Це особливо актуально зараз, коли бурхливо розвивається державна програма «Доступна іпотека 7%». «Глобус Банк» – один з найбільш активних її учасників. Заходьте на нашу карту, обирайте місто, забудовника, об'єкт, квартиру - і подавайте заявку з мінімальним набором документів. Буквально того ж дня ви отримаєте рішення. Світові тренди свідчать про те, що скоро цей процес теж повністю перейде в онлайн, а «Глобус Банк» фактично вже там, на піку нових можливостей!

 

Пресслужба «Глобус Банку»

 

 

вул. Євгена Сверстюка, 15 Київ 02002 Україна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                               
(044) 516-8775

 

 

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Tomato Green Blue Cyan Dark_Red Dark_Blue

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction