Українське рейтингове агентство IBI-Rating підтвердило АТ «БАНК ФОРВАРД» рейтинг надійності банківських вкладів на рівні 5 (відмінна надійність) та довгостроковий кредитний рейтинг на рівні uaA з прогнозом «у розвитку».

Як повідомляється у релізі агентства, обсяг високоліквідних активів підтримується на достатньому рівні та майже на 70% покриває зобов’язання на вимогу. Станом на початок липня 2021 року кошти в сумі 170 млн грн інвестовано в депозитні сертифікати НБУ. Завдяки додатковим внескам акціонера, капіталізація банківської установи підтримується на достатньому рівні та відповідає вимогам законодавства. Також нарощенню власного капіталу сприяє прибуткова поточна діяльність установи. Додатково регулятивний капітал захищений наявною у власності нерухомістю.

Діяльність АТ «БАНК ФОРВАРД» у І півріччі 2021 року була прибутковою – чистий фінансовий результат за вказаний період становив 30,2 млн грн (проти збитку 9,5 млн грн за аналогічний період минулого року), що обумовлено зростанням доходів від основних видів діяльності на фоні зменшення відрахувань у резерви. Чистий операційний дохід демонструє відносно стабільну динаміку зростання, що на фоні прийнятного рівня адміністративних витрат, сприяє утриманню значення коефіцієнта ефективності на рівні понад 167%.

Для проведення аналітичного дослідження були використані матеріали, отримані від АТ «БАНК ФОРВАРД», в тому числі: фінансова звітність за 2018-2020 рр. та І півріччя 2021 року, інша необхідна внутрішня інформація, а також інформація з відкритих джерел, яку рейтингове агентство вважає достовірною.

Деталі у релізі агентства http://ibi.com.ua/UK/press-release/5529-ibi-rating-pidtverdilo-kreditnij-rejting-at-bank-forvard-na-rivni-uaa.html

АТ «БАНК ФОРВАРД» (Forward Bank) — комерційний банк, основний фокус діяльності якого спрямований на обслуговування приватних клієнтів в Україні. Станом на 01.07.2021 р. активи банку становлять 2 486 млн грн; чистий кредитний портфель (з урахуванням резервів) – 1 421 млн грн, портфель коштів клієнтів – 1 947 млн грн.

Forward Bank має значний запас ліквідності та виконує всі економічні нормативи, згідно з вимогами НБУ. Норматив достатності (адекватності) капіталу (H2) – 10,6% при нормативному значенні – не менше 10%. Коефіцієнт короткострокової ліквідності (Н6) складає 74,8%, при нормативному значенні — не менше 60%. Норматив коефіцієнта покриття ліквідністю за всіма валютами (LCRвв) – 333,6% при нормативному значенні – не менше 100%. Норматив коефіцієнта покриття ліквідністю в іноземній валюті (LCRів) – 274,2%, при нормативному значенні – не менше 100%. Forward Bank входить до групи банків з іноземним капіталом, згідно з класифікацією НБУ, і є членом Фонду гарантування вкладів України.

Детальніше:Українське рейтингове агентство IBI-Rating підтвердило АТ «БАНК...

Результати опитування НБУ щодо  ділових очікувань підприємств

За результатами щомісячного опитування керівників підприємств, проведеного НБУ в серпні поточного року, 42,8% представників промислового сектору  прогнозують зростання обсягів виготовленої продукції, а 41,3% вважають що вони не зміняться. При цьому  57,2% опитаних  вважають, що ціни на сировину  та матеріали будуть підвищуватись. На тлі цього зростання можливе підвищення цін на промислову продукцію: 58,7% опитаних вважають, що ціни на продукцію їх виробництва залишаться на поточному рівні, але 37% все ж  прогнозують підвищення цін.

Зростання закупівельних цін на товари прогнозують 43,8% керівників торгівельних підприємств. При цьому 52%  представників торгівлі не очікують зміни цін. Більшість керівників (63%)  вважають, що торгівельна маржа не зміниться. При цьому щодо динаміки товарообігу суттєво переважаючої точки зору немає : 35,6%  опитаних сподіваються на збільшення товарообігу, 38,4%  налаштовані на стабільність обороту, а 26% побоюються його зменшення. Але у порівнянні з попередніми  4 місяцями   питома вага оптимістично налаштованих представників торгівлі суттєво зросла. Так, наприклад, за результатами опитувань, що проводились в червні та липні, питома вага респондентів, що очікували зростання товарообігу складала 26% та 28,8%, відповідно. 

Будівельники також оптимістично оцінюють перспективи: збільшення обсягів будівельних  робіт очікують 37,5% опитаних, 50% вважають, що обсяги не зміняться і лише  12,5% прогнозують їх зниження. Щодо вартості будівельних матеріалів, переважна кількість респондентів сподівається  на стабільність цін: 37,5% прогнозують підвищення цін на матеріали, а 62,5%- збереження їх на поточному рівні. Зростання вартості  послуг підрядників більшість опитаних також не прогнозують. Зміна вартості  будівництва поки що не очікується: 93,8% респондентів вважають, що ціни на  будівельні роботи найближчим часом будуть стабільними.

Щомісячні опитування підприємців щодо їх ділових очікувань  є індикаторами  тенденцій, притаманних певним галузям. Для банкірів такі опитування корисні  з точки зору прогнозування обсягів оборотів за  рахунками підприємств ,  а також  їх потреб  в  кредитних ресурсах. Зокрема, результати, отримані за опитуванням, здійсненим  у серпні, свідчать про вірогідне збільшення обсягів коштів на рахунках всіх 3 основних типів  підприємств: промислових, торгівельних та будівельних. Також, в зв’язку зі збільшенням обсягів діяльності та зростання цін на товари та комплектуючі, можливе збільшення потреби в кредитних ресурсах. Крім того, аналіз ділових очікувань варто використовувати також в процесі аналізу  ризиків галузей з  метою розрахунку галузевих лімітів  кредитного портфелю.

Скільки бізнесів не відкрилось через страх не розібратися в складних банківських процесах або через недовіру банкам? Нам не злічити, але навіть страшно уявити. На щастя, з кожним роком ми стаємо все ближче до орієнтиру «зручно для бізнесу», а не тільки зручно для банку.

У чому це виражається і яких ще пропозицій чекати від банків для малого бізнесу ми запитали заступника Голови Правління Банку Альянс Сергія Бочарова.

 

  • За останні 2 роки карантин багато розставив на свої місця. По-перше, він став потужним трампліном в онлайн. По-друге, показав хто з банків дійсно лояльний до клієнтів. Як у вашому банку сприйняли цю ситуацію і що запропонували для малого і середнього бізнесу (МСБ)?

 

Нещодавно читав статистику, яка показує, що 2021 рік нарешті став сприятливим для підприємництва. Хоча б у порівнянні з минулим роком. І зараз основне завдання бізнесу - це відновити свої докризові обороти. Тут в гру вступають банки. Адже краще рішення, яке ми можемо запропонувати в цій ситуації - це швидке і своєчасне фінансування.

Повертаючись до вашого «по-перше», карантин дійсно став трампліном в онлайн. Щоправда спочатку перехід в онлайн сприймався лише як необхідність для нашого здоров'я, а тепер - після того як ми всі розпробували його - став можливістю економити свій час. Тут ми швидко зреагували і, щоб не втратити клієнтів, запустили технологію оформлення бланкового кредитування МСБ онлайн. Тобто ви можете залишити онлайн заявку на кредит і підписати кредитний договір, не виходячи з офісу, за допомогою електронного підпису. Наш клієнт не витрачає час на відвідування відділення, очікування і, тим більше, на дорогу.

Далі клієнта чекає ще кілька позитивних моментів: прийняття рішення щодо бізнес-кредиту не затягується на невизначений термін, а відбувається усього за 2 години. Зараз при оформленні заявки можна відразу вибрати необхідний вид фінансування: терміновий кредит до 36 місяців, овердрафт з обнуленням до 60 днів або кредитна лінія з траншами до 180 днів.

 

 

  • Окрім фінансування, які онлайн-сервіси для бізнесу стали більше користуватися попитом? Або які стануть абсолютно необхідними?

 

Якщо говорити про картину, яка складається зараз в Альянс Банку, то високим попитом користуються сервіси прийому онлайн-платежів: в інтернеті і через POS-термінали. І це зрозуміло - багато клієнтів перевели свій бізнес в онлайн. А це означає, що їх споживачі захочуть оформити доставку і оплатити товар на сайті або ж кур'єру за допомогою терміналу.

Це так само очевидно, як і те, про що ми говорили вище: клієнт будь-якого бізнесу, навіть банку, швидше обере оформлення послуг онлайн, аніж інакше. З нашого боку, ми пропонуємо швидке рішення: підключення сервісу прийому платежів на сайт клієнта і доставка POS-терміналів в офіс клієнта протягом дня.

З введенням карантину ми не запускали спеціальні продукти на цей період. Але незадовго до цього, згідно довгострокової стратегії банку, ми запровадили систему віддаленого підписання документів. Завдяки дистанційному підписанню клієнт міг подавати доручення через зручні йому канали комунікації і підтверджувати їх з персональним банкіром без відвідування офісу.

Це виявилося дуже своєчасним рішенням - раджу завжди створювати стратегію, незалежно від щоденного «гасіння пожеж». Це допоможе їх уникнути так само, як і в нашій ситуації. У цілому, ми змістили вектор на розвиток дистанційних каналів взаємодії з клієнтами. Це завдання залишається актуальним і сьогодні.

На рахунок нових продуктів: найближчим часом плануємо запустити продукт "Альянс Каса". Це буде функціональне рішення 4-в-1: POS-термінал, еквайринг, ППРО і сервіс каси від нашого партнера Poskit. Все це за доступною ціною, з можливістю онлайн-підключення та доставки в офіс клієнта. Прагнемо зараз до простих і функціональних рішень: чим простіше і зрозуміліше це реалізує банк, тим більше користі вона принесе бізнесу. А отже - буде користуватися попитом.

 

 

  • Головне для сучасного банку - бути зрозумілим, відкритим і звільняти час підприємця. Тому багато банків зараз змінюють тон комунікації на friendly, намагаючись стати «другом клієнта» і більш просто доносити інформацію. Як ви ставитеся до цього і що думають із цього приводу у вашому банку?

 

Знайти друга в реальному житті - це не просто. А стати банку «другом клієнта» - ще складніше. Тут недостатньо одного лише бажання стати другом. Я б краще назвав це «партнер, на якого не страшно покластися». Потрібно завоювати довіру клієнтів і володіти компетенціями в необхідних питаннях.

Буде нескромно, якщо скажу, що ми працюємо над цим щодня, але це так. Але і без посилення позицій не обійтися - ви правильно помітили, що багато банків не перестають змінюватися.

Для цього наш банк вже займається створенням цілої екосистеми для розвитку бізнесу. У екосистему увійдуть не тільки фінансові послуги, але і сервіси від партнерів. Чому? Ні, не тому що ми самі не справляємося. Ми хочемо охопити не тільки фінансові послуги, а як я вже говорив, всю систему для бізнесу.

Банки зі спеціалізацією на фінансових послугах не можуть стверджувати, що стали спеціалістами в інших галузях. Тому ми створюємо колаборації сервісів банку і партнерів, які мають багаторічний досвід в своїх галузях.

Всі послуги екосистеми будуть доступні в новому клієнт-банку, який дозволить швидко інтегрувати сервіс. Тут можна буде оформити будь-яку фінансову послугу як бізнесу, так і фізичним особам, без відвідування відділень. Крім цього, будуть ще такі фішки як: дистанційна ідентифікація і можливість проводити операції навіть не клієнтам банку.

Вірю, що це дійсно звільнить час наших клієнтів (або потенційних клієнтів) і дозволить спрямувати всі сили на розвиток бізнесу.

 

  1.   Як впливає розвиток онлайн-ресурсів на розвиток персоналу банку? Зміни стосуються тільки технічної частини або людський фактор залишається все так само важливим?

Будь-яке інноваційне рішення було здійснено добре злагодженою командою. Так, звичайно, карантин не пройшов повз, і ми всі «прокачались» за цей час не тільки в створенні нових сервісів.

Наприклад, говорячи за себе, я пройшов 12-тижневу програму акселератор IFC DigiLab Finance. Програма розроблена спеціально для фінансових організацій, щоб поліпшити нашу стратегію і дорожню карту цифрової трансформації. Ще й став переможцем DigiLab Adventure.

Говорячи в цілому про банк, то в даний момент ми займаємося реформуванням нашої клієнтської підтримки. Це і створення нових пріоритетних онлайн-каналів комунікації, і проходження персоналом тренінгів у кращих експертів і амбасадорів бізнесу України.

 

  1.   Підсумуємо, все ж за якими банківськими онлайн-сервісами майбутнє для бізнесу? І які сильні сторони банку можуть допомогти стати поміченим підприємцем?

У першу чергу це проведення платежів і фінансування. Бізнесом управляють люди, які так само, як і всі, звикли оплачувати 24/7 за пару секунд і отримувати рішення за кредитом всього за 5 хвилин. І їм незрозуміло, чому для бізнесу це може займати трохи більше часу. Отже, банки будуть прагнути максимально наблизити швидкість послуг для бізнесу до рівня послуг для фізичних осіб.

У довгостроковій перспективі бізнесу необхідна комплексна екосистема. Адже наявністю всього спектра онлайн-сервісів банківських послуг скоро не зможе здивувати не один банк. І тоді на перший план вийдуть послуги, які не властиві банкам, але також необхідні для розвитку бізнесу. Наприклад, CRM, підбір і перевірка персоналу, логістика тощо.

Набагато зручніше зібрати все необхідне для бізнесу в одному місці, запропонувавши підприємцю не розпорошуватися на десяток програмних забезпечень, якщо всі питання може закрити одне рішення. А з поточною динамікою діджиталізації вимоги клієнтів до безшовного отримання всіх послуг в одному місці будуть тільки рости.

З цього отримуємо три основних переваги, які, на мою думку, виділяють банк: швидкість прийняття рішення, простота в онлайн-оформленні та комплексне вирішення питань бізнесу в одному продукті.

 

  1.   Чи зможете сформувати основні тренди довгострокового розвитку банків в розрізі пропозицій для бізнесу?

В еру динамічного розвитку технологій основними трендами будуть ті, що я назвав конкурентними перевагами: швидкість, простота і доступність послуг. Якщо більш детально, то деяку конкретику можна спрогнозувати вже зараз. 

  • Розвиток штучного інтелекту дозволить банкам приймати рішення щодо фінансування практично миттєво.
  • Думаю, що ми нарешті перейдемо в повноцінний режим paperless і зможемо проводити онлайн аналіз фінансового стану клієнтів без паперів і відвідування відділень.
  • Розвиток BigData в банках дозволить прибрати спам з ваших розсилок і запропонувати лише дійсно необхідні клієнту послуги в потрібний момент. До речі, це може дійсно створити враження банку-друга для клієнта.
  • Open banking - вже існуючий тренд. Як він позначиться на клієнтах МСБ? Клієнт зможе відсіяти зайве і управляти фінансами в одному додатку, незалежно від того, у яких банках у нього відкриті рахунки.
  • І колабораціі або партнерства. Співпраця банків, Фінтех та інших напрямів - це не про усунення конкуренції, а про створення комфорту для бізнесу у рішенні під ключ.

Forward Bank увійшов у десятку найнадійніших банків, згідно з «Рейтингом надійності українських банків на серпень 2021» за версією журналу «Деньги.ua» та посів 8 сходинку у групі середніх і невеликих роздрібних банків, активи яких менше ніж 15 млрд грн та портфелем депозитів фізичних осіб вище 1 млрд грн. 

Рейтинг базувався на основі звітності банків, яка опублікована  НБУ у розділі «Статистика» станом на 1 липня 2021 року.

При створенні рейтингу автори враховували цілу низку параметрів, з яких основні:

  

  • співвідношення коштів фіз осіб до власного капіталу;
  • надійність (репутація) акціонера;
  • відсутність або наявність проблем з виплатою вкладів;
  • ставка гривневих вкладів на 3 місяці у прив’язці до українського індексу ставок за депозитами фізичних осіб (UIRD).

 

 

На підставі зібраних коефіцієнтів і був виведений сумарний рейтинговий показник.

Як зазначається у пресрелізі  рейтингу, рентабельність капіталу комерційних банків, за даними НБУ у 2-му кварталі 2021 року  зросла до 29% в порівнянні з 23% в аналогічному кварталі 2020 року. Але, в цілому, операційні доходи банків за шість місяців 2021 року зменшились на 2%, а витрати зросли на 12%.

Деталі за посиланням https://dengi.ua/magazine/25-let-grivne/5254666-rejting-nadezhnosti-bankov-2021-zhivy-otdyshalis-idem-dalshe

АТ «БАНК ФОРВАРД» (Forward Bank) — комерційний банк, основний фокус діяльності якого спрямований на обслуговування приватних клієнтів в Україні. Станом на 01.07.2021 р. активи банку становлять  2,5 млрд грн; портфель коштів клієнтів – 1,9 млрд грн; чистий кредитний портфель (з урахуванням резервів) – 1,4  млрд  грн. Forward Bank має значний запас ліквідності та виконує всі економічні нормативи, згідно з вимогами НБУ. Банк входить до групи банків з іноземним капіталом, відповідно до класифікації  НБУ, і є членом Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.

 

 

 

Швидко, чітко і по справі - так повинні прийматися рішення для малого та середнього бізнесу (МСБ). Адже якщо великий бізнес може дозволити собі неповороткість, то успіх МСБ на 50% складається з гнучкості і швидкості. Тому «максимально швидко» - це головна мета, яку ми хочемо досягти за допомогою бізнес-кредиту F1.

«Розуміючи, що онлайн - це не тільки про безпеку, але й про економію часу, ми реалізували діджитал-технологію оформлення бланкового кредитування. Це дозволить клієнтам оформити заявку на кредит і підписати кредитний договір не виходячи з офісу, за допомогою електронного підпису» - розповідає заступник Голови Правління банку Сергій Бочаров.

 

Параметри бізнес-кредиту F1

Заявку на кредит можна оформити онлайн без відвідувань відділення банку. Власне, необхідності їхати в банк немає від етапу заявки і до отримання коштів - ми повністю автоматизували процес і самі заповнимо необхідні папери, щоб клієнт не витрачав на це час. Такий підхід ми транслюємо не тільки в оформленні бізнес-кредиту, а й в загальній діджиталізації всіх продуктів банку.

Бізнес-кредит F1 дає можливість отримати від 50 000 до 1 000 000 грн на термін 12/24/36 місяців. При цьому комісія банку за оформлення кредиту відсутня.

Після відправки заявки на бізнес-кредит, банк надає рішення вже протягом 2 годин. І в той же день гроші на розвиток бізнесу можуть бути у клієнта на руках.

 

Бізнес-кредитом можна скористатися вже сьогодні на нашому сайті.

 

вул. Євгена Сверстюка, 15 Київ 02002 Україна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.                               
(044) 516-8775

Ознайомитись з політикою конфіденційності та захисту персональних даних

 

 

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Tomato Green Blue Cyan Dark_Red Dark_Blue

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction